PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia informatyczne

  • 31. Data: 2006-06-06 09:00:13
    Temat: Re: Studia informatyczne
    Od: "Mariusz.Dziesz" <W...@w...pl>

    Dnia 06.06.2006 Tomek <t...@v...pl> napisał/a:

    > Jakiś czas pracowało na umowę o dzieło (3 miesiące) ale dostałem inne
    > oferty z umową o parce (nawet propozycje wyjazdu).
    > I zauważyłem że po prostu należy sie upominać o swoje.
    > Zlecenia są dobre jak sie jest na 2-4 roku, jakieś małe żeby potrenować
    > i przy okazji trochę zarobić.

    Spory rozrzut,na 2-4 roku studiów to troche długo,bo często już na pierwszym roku
    dostają prace w banku a 2-3 tys zł ,co najmniej.

    ;)

    --
    === Wysłano z serwisu w zielone kropki
    Marius Dziesz

  • 32. Data: 2006-06-06 09:17:35
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Mariusz.Dziesz napisał(a):

    > Spory rozrzut,na 2-4 roku studiów to troche długo,bo często już na pierwszym roku
    > dostają prace w banku a 2-3 tys zł ,co najmniej.

    No to powiedz w jakim banku żeby tam nie chodził i żebym ich unikał, bo
    strach sie bać co sie tam dzieje.

  • 33. Data: 2006-06-06 09:20:04
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Michał napisał(a):

    > Ale jakie zlecenia/jaka praca?

    no ale o co dokładnie chodzi? No zlecenia to jakie były, ale firmy
    raczej nie wierzą w umiejętności studentów pierwszych lat studiów.

  • 34. Data: 2006-06-06 11:28:35
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    <cut>

    > No to powiedz w jakim banku żeby tam nie chodził i żebym ich unikał, bo
    > strach sie bać co sie tam dzieje.

    Hmmm, 1 rok studiow to ok 20 lat. Hehe, to niezle, 20-latek bez
    doswiadczenia (bo niby skad, z podstawowki?:) dostajacy robote w banku, i
    jak rozumiem kolega z postu powyzej sugeruje nam, ze to norma, tiaaaa. Ja
    bym raczej powiedzial, ze to ewenement, ale ja tam nie wiem:P
    pozdr
    /p

  • 35. Data: 2006-06-06 13:05:37
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>

    > Witam!
    > Koncze akurat 2 klase liceum, ale od pewnego czasu mysle juz na temat
    > studiow. Chodze do jednego z lepszych liceów w mieście, osiągam sukcesy z
    > konkursów matematycznych na szczeblach wojewódzkich. Interesuję się
    > informatyką, a za fizyką neizbyt przepadam (ale jestem w stanei sie jej
    > uczyc). Programuje aktualnie w Pascalu, dodatkowo mam podstawy SQL-a i
    PHP.
    > Co polecicie? Jaka uczelnia, jaki kierunek, dzienna/zaoczne? Dodam, iż
    > chodzi o studia w Krakowie.

    UJ, AGH, Politechnika Krakowska. W tej kolojności. Zdecydowanie dzienne.
    Kierunki : informatyka (stosowana), telekomunikacja, elektronika, automatyka
    A może nawet i matematyka jeśli to lubisz :)

    --
    Vlad the Ripper o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami
    gg : 05214126 http://os64.webpark.pl

  • 36. Data: 2006-06-06 16:06:02
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 06 Jun 2006 08:14:55 +0200, Tomek <t...@v...pl> wklepał(-a):

    >no i co z tego??

    Nic, taka ciekawostka.

  • 37. Data: 2006-06-06 16:10:27
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 06 Jun 2006 08:14:41 +0200, Tomek <t...@v...pl> wklepał(-a):

    >no bo i po co?? Możesz mi to wyjaśnić??

    Wiesz czym się różni człowiek z wyższym wykształceniem od człowieka
    wykształconego? Tym, że ten drugi posiada dużą tzw. wiedzę ogólną. Np. wie, że
    Japończycy nasz kraj kojarzą przede wszystkim z Chopinem, potrafi wymienić kilka
    utworów Szekspira, wiedzą, że najbardziej znana uczelnia Paryża to Sorbona, a
    Stanford jest zaliczany do najlepszych uczelni w USA. Takie drobiazgi...

  • 38. Data: 2006-06-06 17:18:02
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Mariusz.Dziesz napisał(a):

    > Przynajmniej nauczy sie angielskiego ,bo tak ani me ,ani bee ,ani
    > kukuryku :)
    > Jeżeli chce pracować zagranicą ,to najbardziej gw... uczelnia
    > brytyjska na rynku pracy będzie lepsza niż najlepsza polska

    A co mi po tym angielskim jak nie bedę nic innego umiał?

  • 39. Data: 2006-06-06 21:05:34
    Od: "Filip" <g...@w...eu>

    Użytkownik "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>
    napisał w wiadomości news:e63uk7$g60$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    automatyka
    > A może nawet i matematyka jeśli to lubisz :)

    Dzieki za info! Dziwne, ze tylko Vlad the Ripper udzielil konkretnej
    odpowiedzi :)

    Filip "Antyloop"
    gg: 2385476
    "Tyle mamy w sobie zła, ile widzą inni"

  • 40. Data: 2006-06-07 05:15:41
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <e63uk7$g60$1@inews.gazeta.pl> Vlad the Ripper napisal(a):

    > UJ, AGH, Politechnika Krakowska. W tej kolojności. Zdecydowanie dzienne.
    > Kierunki : informatyka (stosowana), telekomunikacja, elektronika, automatyka
    > A może nawet i matematyka jeśli to lubisz :)

    Aż mnie zdiwiło że taki obcykany jesteś w krakowskich uczelniach.
    No to w takim razie może je porównasz do elki na PW.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć