PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stident telekomunikacji szuka praktyki

  • 1. Data: 2004-06-09 10:06:59
    Temat: Stident telekomunikacji szuka praktyki
    Od: "SCHLACHCITZ" <s...@w...pl>

    Szukam płatnej praktyki w Anglii, Belgii, Luksemburgu, Holandii lub
    Niemczech jestem studentem II roku telekomunikacji, moje zalety to
    niezłomność, pracowitość, umiejętność pszybkiego przyswajania wszelkiej
    wiedzy, dotychczasowy szeroki zasób wiedzy.

  • 2. Data: 2004-06-09 10:18:56
    Temat: Re: Stident telekomunikacji szuka praktyki
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "SCHLACHCITZ" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niezłomność, pracowitość, umiejętność pszybkiego przyswajania wszelkiej
    > wiedzy, dotychczasowy szeroki zasób wiedzy.

    to wyslij to na jakąś lokalną grupę w Anglii czy Beneluxie a nie na
    pl.praca.dyskusje!

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-06-09 10:54:48
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    KrzysztofM wrote:
    > Użytkownik "SCHLACHCITZ" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to wyslij to na jakąś lokalną grupę w Anglii czy Beneluxie a nie na
    > pl.praca.dyskusje!

    I tak jak tutaj zrobiłeś : nie podpisuj się pod listem, skróć go jeszcze
    bardziej i nie podpisuj się pod nim. :-> Będziesz miał mnóstwo ofert.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 4. Data: 2004-06-09 11:48:14
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) SCHLACHCITZ zapodał(a):
> [...]
    > niezłomno?ć, pracowito?ć, umiejętno?ć pszybkiego przyswajania wszelkiej
    > wiedzy, dotychczasowy szeroki zasób wiedzy.

    Tak się przy okazji tego anonimowego postu zastanawiam - czy niektórzy
    'studenci' są tacy pierdołowaci, czy aż tyle troli się posypało ostatnio?
    Niby student telekomunikacji (informatyka) a nie potrafi napisać
    na grupę dyskusyjną (czyli nici z takiego informatyka, co nie umie nawet
    maila napisać), nie umie zadać poprawnie pytania, do tego chyba kłamie
    ("szybkie przyswajanie wiedzy" - na II roku nie uczą jeszcze, jak się
    pisze maila?). Do tego problemy z językiem polskim a tu: chęć wyjazdu
    do 'dalekich krajów'.
    Sorry SCHLACHCITZ, ale czy ten post to wybryk 3 minut na laborce,
    brak szacunku dla grupowiczów, czy może inny jest powód wysłania takiego
    babola?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 5. Data: 2004-06-09 14:18:34
    Od: "Przemek Z" <z...@w...pl>

    > Sorry SCHLACHCITZ, ale czy ten post to wybryk 3 minut na laborce,
    > brak szacunku dla grupowiczów, czy może inny jest powód wysłania takiego
> [...]

    Witam. Rozbawila mnie koncowka. Panie Dominiku może kolega student tak
    zabiegany lub zajety nauka, ze zapomnial o wszelkich zasadach jak i o tych
    wywodzacych sie z jezyka polskiego jak i z netykiety.:)
    Sam jestem studentem i nie wywyzszajac swojej osoby to spotyka sie "roznych"
    studentow.

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 6. Data: 2004-06-09 14:29:14
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Przemek Z <z...@w...pl> zapodał(a):

> [...]
    > wywodzacych sie z jezyka polskiego jak i z netykiety.:)
    > Sam jestem studentem i nie wywyzszajac swojej osoby to spotyka sie "roznych"

    Też jestem studentem- po prostu zaciekawiło mnie, że student telekomunikacji
    (czyli w sumie informatyki) ... nie będę się powtarzał :-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 7. Data: 2004-06-09 18:27:18
    Od: "KCH" <k...@a...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Też jestem studentem- po prostu zaciekawiło mnie, że student
    telekomunikacji
    > (czyli w sumie informatyki) ... nie będę się powtarzał :-)

    Nie popadając w głębszą dyskusję: często tak bywa ale nie zawsze. Myślę, że
    nie jestem jedynym wyjątkiem :D