PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stewardessa - Steward w liniach lotniczych

  • 1. Data: 2002-09-20 10:36:09
    Temat: Stewardessa - Steward w liniach lotniczych
    Od: "Cabin Attendant" <c...@p...gazeta.pl>

    Czy myslalas lub myslales kiedykolwiek o pracy w liniach lotniczych jako
    flight attendant (stewardessa - steward), w Polsce niestety trudno o taka
    posade. Sprobuj zatem w jednej z najlepszych linii lotniczych na swiecie - w
    Emirates.
    Obywatelstwo nie ma znaczenia, ale sa za to inne wymagania bez ktorych nawet
    nie warto skladac podania:

    -Looking for an exciting career as cabin crew with an international airline
    -21 - 28 years old
    -Possess a good standard of education to at least High School standard.
    -Fluent in written and spoken English (full fluency in another language is
    an asset).
    -Height between 158 cm and 178 cm for females and between 168 cm and 188 cm
    for males.
    -Weight in proportion to height.
    -Clear complexion.
    -Good eyesight without glasses (contact lenses acceptable) & the ability to
    swim.
    -Tolerant and respectful towards all nationalities and cultures
    -A friendly and approachable person with highly developed interpersonal
    skills
    -Finally, you will be the sort of person who has the natural ability to
    provide excellent service within a team environment.

    A working environment that gets the best from people is more than just a
    place to work in. It's about how people work together and how they are
    motivated to excel. What unites us is a shared vision to be the most admired
    airline in the world as well as a strong sense of belonging to our "family".

    Contractual Benefits:
    -A tax-free salary complemented by generous allowances (aprox. 1300 USD)
    -A free, fully furnished shared apartment
    -36 days annual leave & free leave ticket
    -Generous travel concessions
    -Company medical care
    -Company transport to and from duty
    -Opportunity for career progression

    Po pozytywnym etapie rekrutacji trzeba bedzie zamieszkac w Dubaju, jednym z
    napiekniejszych i najdrozszych miast Swiata (na marginesie w Dubaju jest
    najdrozszy i najlepszy 7******* hotel Swiata - Burj al Arab), ale dla cabin
    crew nie wyglada to tak tragicznie. Mieszkanie sie dostaje, jedzenie w
    czasie duty na pokladzie, bilety lotnicze za darmo, spanie w najlepszych
    5***** hotelach na Swiecie. Poza tym mozliwosc zwiedzania Swiata dzieki
    duzej siatce polaczen. W Emirates pracuje 80 roznych narodowosci, wiec
    srodowisko jest multikulturalne. Mozna sie tez dalej doksztalcac - Emirates
    oferuje kursy roznych jezykow, kompterowe, gotowania itd. - ale to tylko w
    wolnych chwilach. Sam pracuje jako steward i moge powiedziec, ze praca jest
    naprawde fantastyczna: kontakt z roznymi ludzmi, zwiedzania Swiata itd. Nie
    zamienilbym latania za nic w swiecie na jakakolwiek inna prace. Co jest
    wazne na etapie rekrutacji: Emirates dobrze patrzy na zawody takie jak
    kelner, sprzedawca, fryzjer, opiekunka do dziecka - wiecie - tam gdzie ma
    sie kontakt z czlowiekiem, klientem. Nie jest to warunkiem, aczkolwiek
    nabije wam dodatkowych punktow. Doswiadczenie jako steward-essa nie jest
    wogole wymagane.

    W razie dodatkowych pytan i ew. zainteresowania napisz maila (ale tylko jak
    spelniasz wyzej wymienione warunki), a wysle Ci dodatkowe informacje gdzie i
    jak wyslac application form. Prosze o nie wysylanie CV !!! Zrobisz to
    pozniej wyslajac na adres cabin crew managera. Interview maja miejsce albo w
    Londynie albo w Paryzu, ostatnio mialo miejsce w Berlinie. Jezeli bedzie
    duzo chetnych to zrobia interview w Polsce. Emiarates szuka w tym momencie
    ludzi jak szalony, na calym Swiecie. Co tydzien sa nowe kursy i szkolenia.

    Daniel c...@p...gazeta.pl

  • 2. Data: 2002-09-20 10:55:47
    Temat: Re: Stewardessa - Steward w liniach lotniczych
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Cabin Attendant <c...@p...gazeta.pl> wrote:
    > -Possess a good standard of education to at least High School standard.

    Czyli szkoła średnia w standardzie polskim.

    I adres z darmowej domeny...
    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2002-09-20 15:37:07
    Od: Voyteck <v...@t...net.pl>

    On 2002-09-20 12:55, while getting another beer from the fridge I saw a
    little yellow card, on which Adam Płaszczyca wrote:

    > Czyli szkoła średnia w standardzie polskim.
    >
    > I adres z darmowej domeny...
    Tutaj akurat jest możliwy - facet jest stewardem w tym Emirates i chce
    sobie ściągnąc ludzi z Polski, żeby mieć jakichs swojskich kolegów i
    koleżanki. A list napisał "charytatywnie" - jak pisał nie jest
    menedżerem i decydentem w tych sprawach - swego rodzaju info...
    Tak przynajmniej myślę :)

    Voyteck

  • 4. Data: 2002-09-20 16:05:38
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > crew nie wyglada to tak tragicznie. Mieszkanie sie dostaje, jedzenie w
    > czasie duty na pokladzie, bilety lotnicze za darmo, spanie w najlepszych

    <ciach>

    Czysty Harlekin..........

> [...]
    > sie kontakt z czlowiekiem, klientem. Nie jest to warunkiem, aczkolwiek
    > nabije wam dodatkowych punktow. Doswiadczenie jako steward-essa nie jest

    Szansa dla Kopciuszka...........?

> [...]
    > pozniej wyslajac na adres cabin crew managera. Interview maja miejsce albo w
    > Londynie albo w Paryzu, ostatnio mialo miejsce w Berlinie.

    W Berlinie.....A paszporty dziewczynom zabieracie, czy moga sobie zostawic?

> [...]
    > ludzi jak szalony, na calym Swiecie. Co tydzien sa nowe kursy i szkolenia.

    Wg mnie naganiacz dla handlarzy "zywym towarem"

    Osobiscie bardzo odradzam kontaktowanie sie.

    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-09-20 16:27:17
    Od: k...@p...onet.pl

    Jezeli bedzie
    > duzo chetnych to zrobia interview w Polsce. Emiarates szuka w tym momencie
    > ludzi jak szalony, na calym Swiecie. Co tydzien sa nowe kursy i szkolenia.

    Musze wyjzec za okno. Tam chyba w powietrzu zdezaja sie te samoloty z emiratow.
    Bo jak tylu ludzi potrzeba, to i samolotow musi byc pelno. We wszystkich
    krajach laduja. I nie korzystaja z obcych przwoznikow, bo maja tyle samolotow.

    Jesli maja ze 100 samolotow i po moze?...5 stewardess na samolot..to 500 osob.
    300 samolotow ...1500 osob. Znowu wyjzalem za okno...nie widac....

    Ktore juz sa zatrudnione, bo z jakas obsluga te samoloty lataja. jedynie
    uzupelnienia jakies przy wymianie personelu.
    Nie wiem ile jest samolotow i jaka obsada, ale nie moge sobie uzmyslowic
    przyczyn naglej pustki kadrowej, ktorej nie sa w stanie zaspokoic normalnym
    tokiem zatrudnienia zainteresowanych obcokrajowcow. Wymieraja te stewardessy
    czy co?

    Krzysztof

  • 6. Data: 2002-09-22 09:00:13
    Od: "Maxx" <m...@a...net>

> [...]
    > koleżanki. A list napisał "charytatywnie" - jak pisał nie jest
    > menedżerem i decydentem w tych sprawach - swego rodzaju info...

    Zdaje mi sie, ze gosc jest uczciwy. Przejrzalem strone Emirates i faktycznie
    chwala sie wielonarodowa zaloga i faktycznie maja sporo ogloszen o prace.
    Cabin Crew tez jest, napisane troche inaczej niz to wklejone na grupe, ale w
    zasadzie wszystkie informacje sie zgadzaja.

    Maxx

  • 7. Data: 2002-09-22 17:17:25
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

> [...]
    > Cabin Crew tez jest, napisane troche inaczej niz to wklejone na grupe, ale
    > zasadzie wszystkie informacje sie zgadzaja.

    1.Daj ten link na grupe, jesli mozesz.
    2.Podpada mi to, ze gosc jest taki uczynny, a nie podaje bezposrednio
    namiarow na odpowiednie biura, tylko prosi o info do siebie i dopiero wtedy
    wybranym (zaakceptowanym przez siebie wg jakis tam kryteriow) osobom
    obiecuje dalsze informacje. To samo ogloszenie dal rowniez na praca
    oferowana, a nie jest przedstawicielem pracodawcy na ktorego sie powoluje.

    3.Dalej sprawa mi podpada

    > Maxx

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 8. Data: 2002-09-24 06:10:28
    Od: "Cabin Attendant" <c...@p...gazeta.pl>

    To teraz ja cos tutaj powiem, bo chyba ja powinienem miec najwiecej do
    powiedzenia n.t tego ads-a.

    Nie ukrywam ze jestem po polskiej postawie rozczarowany
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Voyteck-u, dziekuje ze choc to zauwazyles. jest dokladnie tak jak mowisz. W
    Duabju jest ok, ale jak sa np. swieta B.N to wogole nie czuje sie tej
    atmosfery. Rozumiesz mnie?. Post wyslalem charytatywnie i nie mam z tylu
    zadnych zamiarow, uwierz mi choc ty. Jezeli chodzi o adres mailowy to chyba
    tylko ten dupek dal by tu swoj firmowy adres. Czy powinienem podac na grupe
    swoj mail od firmy. Wiesz ile dostaje spamow dziennie???!!! (napewno je
    znacie bo one przychodza do tych co wysylaja z tego adresu posty), do tego
    dochodza VIRUSY (choc mam dobry program, ale mimo to chodzi o sa
    fakt)!!!!!!! Pomysl logicznie zanim cos napiszsz.

    Zauwazam jedno: trudno komukolwiek w to uwiezyc ze mozna w EMIRATES zaczac
    kariere. Nie dziwie sie. Taka jest sytuacja w Polsce. Ludzie sa ostrozni i
    tez bym taki byl, co nie jest oczywiscie powodem do krytyki. Robie to
    calkiem chrytatywnie kurwa mac (sorry). Normalnie to bym mial to gleboko
    gdzies (Polakow, bo wychowalem sie w Niemczech, tu jest moj rodzinny dom i
    bardzeij jestem zzyty z narodem niemieckim)
    ale wiecie mi tez ktos pomogl znalezc sie na pokladzie i dlaczego nie moge
    cieszyc sie zyciem i probowac otworzyc droge kazdemu, kto tego chce. Poza
    tym nie ukrywam ze czuje sentyment do Polski i ludzi choc niektorzy umeja
    tylko obarzic i wysmiac. Mam nadzieje, ze jest wam glupio i wstyd
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Jestem zwyklym pracownikiem, nie jestem odpowiedzialny za rekrutacje. Robie
    tylko dobra przysluge dla jednej z managerow z Paryza, ktora normalnie
    musiala by sie tym sama zajac. A ze ona pomogla znalezc mi prace, pomagam
    jej jak tylko moge i mam czas. Nie decyduje kto, i czy wogole bedzie
    rekrutowany.

    Jestem teraz w domu w Niemczech (dla pewnosci spradzcie sobie ip. czy jak to
    sie tam nazywa), dla zainteresownego moge podac tel. i nawet adress. Jezeli
    komus jest to koniecznie potrzebne.

    I Jeszcze jedno, dostalem wczoraj maila od Sergiusza, ktory jest mi osoba
    obca i napisal:

    "Daniel, Jestem pod wrażeniem jak przekazujesz swoją radość i zachęcasz
    ludzi do pozytywnych zmian w ich życiu."

    Nic dodac nie ujac, takich chcialbym miec przyjaciol.

    Pozdrawiam i tym ktorzy sa debilowaci, zycze szczesliwego zycia w Polsce.

    Daniel

  • 9. Data: 2002-09-24 06:21:30
    Od: "Cabin Attendant" <c...@p...gazeta.pl>

    A teraz do ciebie skonczony idioto,

    Jestes dla mnie naprawde tanim cwaniakiem bez grosza ambicji.!!!!!

    Dla takich jak ty nie mam w EK miejsca i nigdy go nie bedzie.

    > W Berlinie.....A paszporty dziewczynom zabieracie, czy moga sobie
    zostawic?

    Albo masz kompleksy (czego jestem pewien), albo ciebie juz kiedys
    wywieziono, bo Berlin tez jest znany z meskiej prostytucji).

    Polski LOT sie do EMIRATES chowa. Czy tak wiele linii ma w economy class
    chmapagne i caviar + indywidualny ekran przy kazdym siedzeniu + telefon.
    ???? Z Frankfurtu maszyny 2 maszyny dziennie lataja pelne, bo jak juz
    wchodzimy w temat to pasazerowie nie nie tylko do Dubaju, ale i takze
    tranzytem na inne kontynenty. Na jedna maszyne wchodzi 15 osob zalogi a nie
    5 !!!!!!!!! (ale skad ty to mozesz wiedziec laiku, pozatym glupi jestes i
    glupi umrzesz).

    > Wg mnie naganiacz dla handlarzy "zywym towarem"

    Osobiscie bardzo odradzam kontaktowanie sie.

    Wiesz, gdybym cie kiedykolwiek spotkal - naplul bym Ci w twarz, bo jestem
    pewien ze ty nie mial bys mozliwosci zalatwic prace kilkudziesieciu osobom
    naraz. JESTES GLUPIM DURNIEM Z MALYM POZIOMEM AMBICJI I ZACHOWANIA
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 10. Data: 2002-09-24 06:25:20
    Od: "Cabin Attendant" <c...@p...gazeta.pl>

    Maxxie, jestem uczciwy, ale juz nie moge. Nie wiedzialem ze tak sie
    rozczaruje slowami tych zakompleksionych debili. Te informacje co wyslalem
    na grupe to moje wlasne, krotkie refleksje i dlatego prosilem o kontakt
    e-mailowy. Wymagania troche inaczej zformuowane niz na www, bo sam to
    pisalem, chcialem sprawdzic czy wogole ktos to zrozumie jak do mnie ma
    zamiar napisac.

    Pozd. Cie.

    Daniel