PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stewardessa - Steward w liniach lotniczych

  • 21. Data: 2002-09-24 08:43:40
    Temat: Re: Stewardessa - Steward w liniach lotniczych
    Od: "Cabin Attendant" <c...@p...gazeta.pl>

    Do tego jeszcze beszczelny, nie mam do ciebie juz sily. Pielegnuj dalej
    swoje zadufanie i brak respektu przed innymi. Dobrze, ze jeszcze kogos
    takiego osobiscie nie poznalem. Nie jestem sutenerem!!!! Einfach biste nur
    ein Arschloch.

  • 22. Data: 2002-09-24 13:29:55
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Cabin Attendant" <c...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:amp7eh$ko3$1@news.gazeta.pl...
    > Czy ja pisalem PRACA DLA KOBIET ????
    >
    > Skoro uwazasz ze, moj post jest podejrzany to ok. Twoje nieuzasadnione
    > podejrzenia mozesz sobie wszadzic w...! i nie utrudniac komus schodow do
    > kariery. Szary czlowiek by nawet nie wiedzial co to jest EMIRATES, a co
    > dopiero zlozyc podanie i pojechac na interview. Moze poco ja sie tu tak
    > wyslila. Za pare dni i tak wyladuje ogloszenie po angielsku w gazecie.

    Wyluzuj troche.
    Uporzadkuj sobie wiadomosci na grupie wg nadawcy, zobacz ile jest wypowiedzi
    od krzysztofs, on ma cos do powiedzenia na kazdy temat.

    Co do kobiet zwabianych na Zachod to ja mam dwa uzasadnienia:
    1) One rzeczywiscie sa strasznie oszukiwane. W Polsce biora/moglyby brac
    50-100 zl/klienta, w RFN oczekuja 100 euro a trafiaja pod opieke
    Turka/Jugola, ktory z tych 100 oddaje im raptem 20.
    2) Sprawami tymi zajmuje sie fundacja Itaka, finansowana poprzez biurokracje
    europejska. Zwykle historyjek o porwaniach opartych na informacjach z tej
    fundacji najwiecej jest pod koniec roku, kiedy decyduje sie sprawa budzetu
    na rok nastepny.

  • 23. Data: 2002-11-09 22:19:38
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "Cabin Attendant" <c...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > swoje zadufanie i brak respektu przed innymi. Dobrze, ze jeszcze kogos
    > takiego osobiscie nie poznalem. Nie jestem sutenerem!!!! Einfach biste nur

    Krzysiek walniesz mu - nazwal Cie po prostu dupkiem ;)
    Steward nie daj sie wylej na niego goraca kawe i obsyb go tym darmowym
    kawiorem.

    Ludzie wyluzujcie troche - no chyba ze robicie to dla sportu.

    Pozdr
    B.