PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stalo sie ? Czy to jest to czego chcielismy ?

  • 1. Data: 2004-08-17 20:52:52
    Temat: Stalo sie ? Czy to jest to czego chcielismy ?
    Od: "extend.pl" <p...@e...pl>

    Cześć wszystkin zainteresowanym,

    To jest to co chcieli nam pokazac moderatorzy.
    I pokazali.

    Tylko mam wrazenie ze to przeginka - i chyba nie jestem w tym
    odosobniony.
    Chinol ... ?
    Mam wrazenie ze złość i emocje nie są zbyt dobrym doradcą - i sprawa nie
    dotyczy tylko mnie.
    Fakt, moderowanie grupy pl.praca.oferowana jest niezbędne.
    Ale chyba nie o to nam chodziło, żeby dopuszczać wszelki syf jaki jest w
    sieci.
    Mam dwa rozwiazania i obydwa dotyczą problemów
    "normalnych" ogłoszeniodawców.
    1. Problem z zawartoscią ISO - rozwiązany w tekscie poniżej
    2. FAQ i zawartość ogłoszenia -
    problem z którym sam się spotkałem to to iż nie było dostępu (nie wiedzialem
    gdzie szukac -
    to jest jednoznaczne dla mnie) do informacji o zasadach pisania ogłoszeń na
    grupie.
    Proponuje 1 raz w tygodniu wysłać posta przez moderatorów (poniedziałek jest
    najlepszym
    dniem z tego względu ze jest to dzień poszukiwania pracy - to przez
    wyborczą)
    z tytułem - Moderator - Dlaczego nie opublikowano twojego ogłoszenia.
    z informacją z faq i z linkiem do strony z dobrym kodowaniem.

    pozdrawiam,

    refleksja

    To odpowiedz dostalem od Moderatora po dyskusji którą rozpoczeliśmy :

  • 2. Data: 2004-08-17 21:02:43
    Temat: Re: Stalo sie ? Czy to jest to czego chcielismy ?
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "extend.pl" <p...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Fakt, moderowanie grupy pl.praca.oferowana jest niezbędne.

    Tylko dlatego, że kilku idiotów postanowiło sobie tam pomarudzić? Bzdura.
    Można ich do KF-a wrzucić. Ogłoszeń jest zdecydowanie więcej i w dodatku są
    bardziej urozmaicone. Dla mnie to jest argument przeciw moderacji.

    pzdr,
    Aga

  • 3. Data: 2004-08-17 21:15:16
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    extend.pl wrote:

    > Fakt, moderowanie grupy pl.praca.oferowana jest niezbędne.

    E tam, wreszcie ta grupa ożyła i zaczyna spełniać swoją funkcję. A ilość
    syfu wcale nie jest aż tak ogromna, zwłaszcza że częściowo był wygenerowany
    przez przydupasów z tekstami "moderatorze wróć!".

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2004-08-17 21:37:06
    Od: "mib" <c...@t...sa>

    zgadzam się z przedmówcami, jest zdecydowanie lepiej . W końcu grupa ożyła a
    te kilka spamów jakoś przeżyję.

    MB

  • 5. Data: 2004-08-17 21:50:19
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    > Cześć wszystkin zainteresowanym,
    >
    > To jest to co chcieli nam pokazac moderatorzy.

    Hmm, IMHO nie jest źle nie licząc kretyńskich postów zwolenników
    moderowania. Trafia się również trochę spamu ale wyraźnie wzrosła liczba
    ogłoszeń szczególnie tych z mniejszymi wymaganiami ze strony pracodawców.
    Poza tym osobiście lepiej do mnie przemawiają ogłoszenia typu "praca od
    zaraz w Starostwie Powiatowym w Wydziale Geodezji na czas określony." nawet
    jeśli są nie zgodne z FAQ i mają złe kodowanie niż te poprawne zaczynające
    się od "W związku z dynamicznym rozwojem firmy ..." itd.

    Pozwoliłem sobie zrobić mała ankietę, może da nam ona jakąś orientację ile
    osób jest za a ile przeciw moderowaniu tej grupy.

    http://www.praca.oferowana.prv.pl/

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: mariuszr.post@pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 6. Data: 2004-08-17 22:06:11
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2004 23:50:19 +0200, MariuszR <mariuszr.post@pl> napisał:

> [...]
    > ile
    > osób jest za a ile przeciw moderowaniu tej grupy.

    Mila ankieta
    Ciekawe ile osob zaglosuje

    Uwazam, ze grupa ppo nie jest mniej czytelna, niz jakakolwiek inna grupa
    ogloszeniowa.
    Ciesza posty typu "murarza zatrudnie" od ludzi usilujacych za pomoca
    usenetu znalezc szybko pracownika.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 7. Data: 2004-08-17 22:08:44
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    MariuszR <mariuszr.post@pl> wrote:

    > Hmm, IMHO nie jest źle nie licząc kretyńskich postów zwolenników
    > moderowania.

    I ogłoszeń puszczanych przez automaty. Mazowiecki Bank Ofert walnął tego
    dzisiaj 61 co stanowi nieco ponad 1/3 dzisiejszych postów. cbm_test ma
    razie nieśmiało - tylko 16 niemal identycznych ogłoszeń, ale pewnie się
    rozkręcą. Tych "kretyńskich postów zwolenników moderowania" jest
    ok. 12-15.

    PS. To taka moja próba obiektywnego podejścia do sprawy. :)

    --
    Wojciech Bańcer

  • 8. Data: 2004-08-17 22:12:10
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    > I ogłoszeń puszczanych przez automaty.

    Automaty łatwo można odfiltrować.

  • 9. Data: 2004-08-17 22:17:19
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Ciesza posty typu "murarza zatrudnie" od ludzi usilujacych za pomoca
    > usenetu znalezc szybko pracownika.

    Szczególnie że ktoś szukający murarza nie będzie czytał FAQ, a potem płodził
    w bólach "Dynamicznie rozwijająca się osoba prywatna zatrudni murarza. Czas
    nienormowany, praca na czarno. Wymagane dwuletnie doświadczenie w murowaniu
    komórek i kurników. Umiejętności stolarskie i ukraiński paszport będą
    dodatkowym atutem."

    P.

  • 10. Data: 2004-08-17 22:18:35
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > I ogłoszeń puszczanych przez automaty. Mazowiecki Bank Ofert walnął tego
    > dzisiaj 61 co stanowi nieco ponad 1/3 dzisiejszych postów.

    Ogłoszenia MBO przechodziły też przez moderatorów;) Dla mnie to jest OK -
    nauczyciele też szukają pracy przez internet. A dla niezainteresowanych jest
    przecież KF.

    pzdr,
    Aga