PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki - programista - Krakow

  • 1. Data: 2004-08-17 19:25:35
    Temat: zarobki - programista - Krakow
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    witam,

    czy moze mi ktos powiedziec na jaki przedzial zarobkow mozna liczyc pracujac
    w Krakowie jako programista C#, VB?
    jestem ciekawy czy wystarczylo by na mieszkanie

    prosze o odpowiedz

  • 2. Data: 2004-08-17 21:57:14
    Temat: Re: zarobki - programista - Krakow
    Od: Gradda Makker <n...@i...invalid>

    Użytkownik Marek napisał:
    > witam,
    >
    > czy moze mi ktos powiedziec na jaki przedzial zarobkow mozna liczyc pracujac
    > w Krakowie jako programista C#, VB?

    Jak zwykle zależy od tego jak jesteś dobry, jakie masz doświadczenie, co
    jeszcze potrafisz i gdzie trafić. Minimalnie od 1000 do maksymalnie 4000
    zł netto na miesiąc, przy czym mediana to mniej więcej 2500-3000 netto
    (dla ludzi, którzy pracują co najmniej rok).

    Jeśli znasz tylko C#, VB to postaraj się douczyć coś z baz danych (SQL
    Server, Oracle) i ASP.NET - na pewno poprawi to Twoją pozycję negocjacyjną.

    > jestem ciekawy czy wystarczylo by na mieszkanie

    Na wynajęcie, czy na uzbieranie na własne. To pierwsze raczej tak (o ile
    nie masz zbyt wielkich wymagań i nie jesteś w dolnej skali płac). Na
    własne raczej nie szybko.

    GM

  • 3. Data: 2004-08-18 12:42:00
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    bardzo dziekuje za informacje
    a czy moglbym jeszcze cos dowiedziec sie (jak wiesz) czy warto starac sie o
    prace w takich firmach jak Apriso czy DRQ?

    Marek

  • 4. Data: 2004-08-18 20:56:54
    Od: Gradda Makker <n...@i...invalid>

    Użytkownik Marek napisał:
    > bardzo dziekuje za informacje
    > a czy moglbym jeszcze cos dowiedziec sie (jak wiesz) czy warto starac sie o
    > prace w takich firmach jak Apriso czy DRQ?

    Nie wiem. Ale jeśli nie masz żadnej pracy, albo bardzo kiepską, to
    wszędzie warto się starać. Nawet jak praca będzie Ci nie pasować, to
    przynajmniej zdobędziesz jakieś doświadczenie.

    GM