PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stalo sie ? Czy to jest to czego chcielismy ?

  • 11. Data: 2004-08-17 22:21:00
    Temat: Re: Stalo sie ? Czy to jest to czego chcielismy ?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2004 22:17:19 +0000 (UTC), Paszczak <s...@h...pl>
    napisał:

    > Szczególnie że ktoś szukający murarza nie będzie czytał FAQ, a potem
    > płodził
    > w bólach "Dynamicznie rozwijająca się osoba prywatna zatrudni murarza.
    > Czas
    > nienormowany, praca na czarno. Wymagane dwuletnie doświadczenie w
    > murowaniu
    > komórek i kurników. Umiejętności stolarskie i ukraiński paszport będą
    > dodatkowym atutem."
    >
    > P.

    DOKLADNIE TAK

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 12. Data: 2004-08-17 22:40:59
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2004 22:52:52 +0200, extend.pl <p...@e...pl> napisał:

    > Cześć wszystkin zainteresowanym,
    > To jest to co chcieli nam pokazac moderatorzy.
    > I pokazali.
    > Tylko mam wrazenie ze to przeginka - i chyba nie jestem w tym
    > odosobniony.
    > Chinol ... ?
    > Mam wrazenie ze złość i emocje nie są zbyt dobrym doradcą - i sprawa nie
    > dotyczy tylko mnie.
    > Fakt, moderowanie grupy pl.praca.oferowana jest niezbędne.

    Ja mam wlasnie zdanie przeciwne.
    Po licznych dyskusjach z moderatorami dotyczacych niemoznosci odejscia od
    rygorystycznego przestrzegania FAQ ( co usilowalem zlagodzic), stwierdzam
    na obecnej probce ogloszen niemoderowanych, ze ppo bez moderowania sie
    sprawdza.
    Spam jest stosunkowo nieliczny a najwiesze zamieszanie na grupie stanowia
    jedynie posty i dyskusje nie bedace ogloszeniami.
    Przejrzenie ofert pod katem interesujacego mnie miasta i "calej Polski"
    zajmuje chwile, plus otworzenie kilku postow z nieopisanymi naglowkami.
    jak widze jakies "Re:..." lub zarob 5 milionow w 10 sekund, to wiem, ze
    nie ma co zagladac.

    Ogolnie ppo w wydaniu niemoderowanym jest mniej sztywna, jest duzo wiecej
    ogloszen bedacych faktycznie ogloszeniami o prace, mimo brakow w stosunku
    do FAQ. Poszerzyla sie "oferta" co wynika z wiekszego zroznicowania
    ogloszeniodawcow oraz skierowania ogloszen do szerszej grupy pracownikow,
    a nie do informatykow i handlowcow.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 13. Data: 2004-08-17 22:53:02
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    "aga.p" <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Ogłoszenia MBO przechodziły też przez moderatorów;)

    A to przepraszam. :)

    > Dla mnie to jest OK - nauczyciele też szukają pracy przez internet.
    > A dla niezainteresowanych jest przecież KF.

    A to jest fajne... od pracodawców nie wymagajmy znajomości czytnika,
    a od szukających pracy już tak? :)

    --
    Wojciech Bańcer

  • 14. Data: 2004-08-17 23:07:00
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2004 22:53:02 +0000 (UTC), Wojciech Bańcer

    > A to jest fajne... od pracodawców nie wymagajmy znajomości czytnika,
    > a od szukających pracy już tak?

    A komu bardziej zalezy ? :))

    Tak przy okazji mam wrazenie, ze ppo w poprzedniej niemoderowanej wersji
    (do ktorej niestety wroci po tej przerwie - ciekawe, czy uda sie
    przeprowadzic procedure odmoderowania?) stanowi niezla nisze dla duzych
    firm HR bezplatnie okupujacych grupe wypromowana na elitarna,
    zasubskrybowana przez waska grupe najwyzszej klasy pracownikow
    przegladajacych oferty pod katem zmiany pracy na lepsza (praktycznie tylko
    oni mieli tam szanse znalezc cos dla siebie).

    Gdyby ktos chcial wypromowac inny serwis z taka waska zainteresowana grupa
    docelowa (ktora teraz daje swoimi postami wyraz niezadowolenia) musialby
    wywalic niezla kase.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 15. Data: 2004-08-17 23:12:12
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > A to jest fajne... od pracodawców nie wymagajmy znajomości czytnika,
    > a od szukających pracy już tak? :)

    Jeśli szukający pracy nie wie jak blokować niektórych nadawców to "krzywda"
    dzieje się tylko jemu - może sobie dalej szukać, najwyżej będzie mieć więcej
    ogłoszeń do poczytania. Brak tej wiedzy u pracodawcy powoduje automatyczną
    degradację do pozycji _potencjalnego_ pracodawcy, czyli oprócz niego traci
    też osoba, którą mógłby zatrudnić:))

    pzdr,
    Aga

  • 16. Data: 2004-08-18 09:50:37
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Taka mała sugestia... dobrze byłoby zrobić blokowanie IP. Narazie jedna
    osoba może zagłosować n razy na daną opcję, a przecież nie o to chodzi by
    sztucznie nabijać głosy;)

    Pozdrawiam,

    Magda

  • 17. Data: 2004-08-18 22:15:14
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Tue, 17 Aug 2004 22:53:02 +0000 (UTC), Wojciech Bańcer

    >A to przepraszam. :)

    >A to jest fajne... od pracodawców nie wymagajmy znajomości czytnika,
    >a od szukających pracy już tak? :)

    Oczywiście.
    Tych drugich jest więcej i mogą [potencjalnie] narobić większych
    szkód.

  • 18. Data: 2004-08-18 23:38:53
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > A komu bardziej zalezy ? :))

    Myślę, że wszystkim zależeć powinno.
    Związek nie jest taki prosty, żeby móc się opowiedzieć po jakiejś stronie.

    Jak na grupie będą się pojawiać śmieci w zbyt dużej ilości, to pewna część
    pracodawców (ta poważniejsza część) sobie odpuści. Ilość ogłoszeń raczej
    nie będzie spadać, ale ich jakość owszem - będzie dryfować w stronę
    ogłoszeń 'Zarób szybko kasę nie wychodząc z domu', bo autorom takich nie
    zależy na tym gdzie ślą.

    Trzeba też brać poprawkę na bramki www, które nie bardzo chcą wyposażać
    userów w KF. Bramki są przecież dużo bardziej popularne wśród
    niedoświadczonych użytkowników. Wyławianie ogłoszeń to coś z czym sobie
    radzi doświadczona osoba. Osoba niedoświadczona i nie obyta tak bardzo z
    usenetem się po prostu pogubi. I nieistotne czy to będzie nauczyciel, czy
    piekarz, czy murarz.

    > Tak przy okazji mam wrazenie, ze ppo w poprzedniej niemoderowanej
    > wersji (do ktorej niestety wroci po tej przerwie - ciekawe, czy uda
    > sie przeprowadzic procedure odmoderowania?)

    Osobiście uważam, że to się nie uda.

> [...]
    > klasy pracownikow przegladajacych oferty pod katem zmiany pracy na
    > lepsza (praktycznie tylko oni mieli tam szanse znalezc cos dla

    To może zamiast wpieniać się na zasady i na ludzi, których zadaniem jest
    dopilnowanie przestrzegania tych zasad, warto pomyśleć nad bardziej
    przystępną wersją dokumentu opisującego zasady? :)

    --
    Wojciech Bańcer

  • 19. Data: 2004-08-19 08:04:13
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Wojciech Bańcer <p...@p...pl> wrote:

    > Myślę, że wszystkim zależeć powinno.

    I świetnie, że widać, że firma nie może sobie poradzić z czytnikiem.
    Przynajmniej wiadomo, że pakujesz się do jakiegoś bałaganiarskiego krzaka.

    P.