PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop a szkolenie...

  • 1. Data: 2004-08-17 17:27:14
    Temat: Urlop a szkolenie...
    Od: "skrzypas" <s...@t...pl>

    Witam
    Mam banalne pytanie, ale jednak nie daje mi spokoju.
    Jeżeli mam urlop wypoczynkowy - a firma robi nagłe szkolenie - czy może mnie
    sciagnąć z urlopu?
    Czy odmawiając przyjazu moge narazić sie na konsekwencje służbowe?

    pozdr.
    s.

  • 2. Data: 2004-08-17 18:14:05
    Temat: Re: Urlop a szkolenie...
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > sciagnąć z urlopu?
    > Czy odmawiając przyjazu moge narazić sie na konsekwencje służbowe?

    Zgodnie z kp jeżeli są ważne przyczyny możesz zostać odwołany z urlopu. Wtedy
    jednak zakład pracy pokrywa wszelkie koszty związane z odwołaniem z urlopu.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-08-18 20:06:51
    Od: "quiEtus" <t...@c...o2.polska.pl>

> [...]
    mnie
    > sciagnąć z urlopu?
    > Czy odmawiając przyjazu moge narazić sie na konsekwencje służbowe?

    Faktycznie przykra sytuacja... z drugiej strony inwestują w Ciebie.
    W mojej "porządnej" firmie nie ma żadnych szkoleń...

    q.