PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o ryczałt

  • 1. Data: 2004-08-17 18:31:29
    Temat: Pytanie o ryczałt
    Od: "Marek Wielicki" <2...@g...pl>

    witam,

    Mam pytanie co do ryczałt za nocleg podczas delegacji. Czy jest on płacony za
    każdą noc podczas delegacji, czy po prostu jest to kwota na hotel ;-)

    Po prostu miałem 4 noce podczas delegacji ( hotel zapewniony przez
    pracodawce ) i nie wiem czy należy mi się ten ryczałt czy w przypadku jak
    pracodawca mi "stawia" hotel jest to ryczałt już się nie należy ?

    dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-08-17 19:44:19
    Temat: Re: Pytanie o ryczałt
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    skoro miałeś zapewnione mieszkanie, to nie musiałeś na nie nic wydawać.
    czemu za to miałby ci jeszcze płacic pracodawca?

  • 3. Data: 2004-08-18 08:10:43
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/17/2004 8:31 PM, Marek Wielicki wrote:

> [...]
    > pracodawce ) i nie wiem czy należy mi się ten ryczałt czy w przypadku jak
    > pracodawca mi "stawia" hotel jest to ryczałt już się nie należy ?

    Ryczałt za nocleg, jak napisał ci kolega nalezy się, gdy organizujesz go
    własnym sumptem - za co ma byc ryczałt, jak masz opłacony hotel? Za to,
    że spisz?

    PZdr: Catbert