PracaGrupypl.praca.dyskusjeStalo sie ? Czy to jest to czego chcielismy ? › Stalo sie ? Czy to jest to czego chcielismy ?
    From: "extend.pl" <p...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Stalo sie ? Czy to jest to czego chcielismy ?
    Date: Tue, 17 Aug 2004 22:52:52 +0200

    Cześć wszystkin zainteresowanym,

    To jest to co chcieli nam pokazac moderatorzy.
    I pokazali.

    Tylko mam wrazenie ze to przeginka - i chyba nie jestem w tym
    odosobniony.
    Chinol ... ?
    Mam wrazenie ze złość i emocje nie są zbyt dobrym doradcą - i sprawa nie
    dotyczy tylko mnie.
    Fakt, moderowanie grupy pl.praca.oferowana jest niezbędne.
    Ale chyba nie o to nam chodziło, żeby dopuszczać wszelki syf jaki jest w
    sieci.
    Mam dwa rozwiazania i obydwa dotyczą problemów
    "normalnych" ogłoszeniodawców.
    1. Problem z zawartoscią ISO - rozwiązany w tekscie poniżej
    2. FAQ i zawartość ogłoszenia -
    problem z którym sam się spotkałem to to iż nie było dostępu (nie wiedzialem
    gdzie szukac -
    to jest jednoznaczne dla mnie) do informacji o zasadach pisania ogłoszeń na
    grupie.
    Proponuje 1 raz w tygodniu wysłać posta przez moderatorów (poniedziałek jest
    najlepszym
    dniem z tego względu ze jest to dzień poszukiwania pracy - to przez
    wyborczą)
    z tytułem - Moderator - Dlaczego nie opublikowano twojego ogłoszenia.
    z informacją z faq i z linkiem do strony z dobrym kodowaniem.

    pozdrawiam,

    refleksja

    To odpowiedz dostalem od Moderatora po dyskusji którą rozpoczeliśmy :