PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzedaj się...

  • 11. Data: 2007-01-24 20:52:33
    Temat: Re: Sprzedaj się...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ep68ik$r6b$1@news.telbank.pl Tomasz Motyliński
    <m...@w...pl> pisze:

    > Przeglądam ostatnio pl.praca.szukana i dochodzę do wniosku, że ludzie
    > nie za bardzo potrafią się sprzedać. Jako, że siedzę rekami i nogami w
    > branży IT skupię się na "informatykach".
    > Moim zdaniem, osoba uważająca się za informatyka, która podaje np., że zna
    > obsługę programów biurowych się ośmiesza.
    Jestem skłonny w dużej mierze podzielić tę opinię.
    Tyle, że ma ona niewielkie znaczenie. Nie jest bowiem ważne co ty sądzisz o
    sposobie "sprzedawania się" tych osób, tylko czy one "są kupowane".
    Straganiarz wtykający w towar metkę z napisem "pomarańcz" czy "winogron" w
    cenie "churtowej" też się być możę ośmiesza. Ale jeśli towar sprzedaje i
    zarabia, to śmieszny jest raczej ten, kto uważa, że on się ośmiesza.

    > Nasuwa mi się pytanie, czy tak ciężko jest się postawić na miejscu
    > ewentualnego pracodawcy i umieścić w anonsie informacje które naprawdę
    > będą go interesować?
    Myślę, że tak samo trudno, jak pracodawcy postawić się na miejscu pracownika
    i umieścić w anonsie informacje, któe naprawdę będą ewentualnego pracownika
    interesować. Np. płacę.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2007-01-24 22:20:28
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Motyliński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obsługę programów biurowych się ośmiesza. W jej przypadku jest to, a
    > przynajmniej powinno być rzeczą oczywistą.

    Jeśli znasz się na programach biurowych to może nam wyjaśnisz np. kiedy
    Excel przelicza swoje komórki.

  • 13. Data: 2007-01-24 23:17:45
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Witam,

    W poście <ep8m5a$990$1@node1.news.atman.pl>
    MC <m...@g...pl> m.in. napisał(a)::

    > Jeśli znasz się na programach biurowych to może nam wyjaśnisz np. kiedy
    > Excel przelicza swoje komórki.

    To jakiś test? Może od razu napisze makro w VB? Tego uczą w ogólniakach
    na "podstawach informatyki". :)

    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie
    ... i do tego jaki ładny :) http://artbhp.pl/~motto/screens/mydesktop.jpg
    http://debian.linux.pl/ - Polskie Forum Użytkowników Debiana

  • 14. Data: 2007-01-24 23:32:59
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Witam,
    >
    > W poście <ep8m5a$990$1@node1.news.atman.pl>

    > To jakiś test? Może od razu napisze makro w VB? Tego uczą w ogólniakach
    > na "podstawach informatyki". :)

    Taaak? Więc odpowiedź o to przeliczanie nie powinna być dla Ciebie zbyt
    trudna.

  • 15. Data: 2007-01-24 23:38:59
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Witam,

    W poście <ep8qbk$ahv$1@node4.news.atman.pl>
    MC <m...@g...pl> m.in. napisał(a)::

    > Taaak? Więc odpowiedź o to przeliczanie nie powinna być dla Ciebie zbyt
    > trudna.

    Pytanie nie jest precyzyjne, a ja nie biorę udziału w żadnych testach.
    Kolega stara się coś udowodnić (lekko na siłę)? :D

  • 16. Data: 2007-01-24 23:52:11
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > Jeśli znasz się na programach biurowych to może nam wyjaśnisz np. kiedy
    > Excel przelicza swoje komórki.

    Nie przelicza, tylko próbuje przeliczać!

  • 17. Data: 2007-01-24 23:55:34
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Witam,

    W poście <ep8rfk$dfk$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Herakles <h...@b...pl> m.in. napisał(a)::

    > Nie przelicza, tylko próbuje przeliczać!

    Cssiiii

  • 18. Data: 2007-01-25 06:05:20
    Od: Darek_K <d...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Jan 2007 12:51:37 +0100, osobnik Kira napisał na grupie
    pl.praca.dyskusje :

    >Re to: Tomasz Motyliński [Wed, 24 Jan 2007 11:57:14 +0100]:

    >W tym kontekście słowa "chcieli" i "płacić" w jednym zdaniu
    >wyglądają dość komicznie ;-)

    Kiedyś od ksiegowej usłyszałem że Administrator czy informatyk - to
    tylko koszty dla firmy i obciążenia bo trzeba mu płacić, ciągle czegoś
    rzada by kupić a nie generuje zysków - poczułem sie troche jak pasożyt
    ;-) to tak a'propos motywowania ludzi z IT do pracy...

    Pozdrawiam

    Darek.

  • 19. Data: 2007-01-25 10:32:20
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 25 Jan 2007 07:05:20 +0100, Darek_K <d...@g...pl>
    w <4...@4...com> napisał:

> [...]
    > rzada by kupić a nie generuje zysków - poczułem sie troche jak pasożyt
    > ;-) to tak a'propos motywowania ludzi z IT do pracy...

    Odpowiedź na taką gadkę jest rewelacyjnie prosta: Administrator co
    prawda nie generuje zysków, ale zapobiega stratom.
    Zapytaj się księgowej, jak ona generuje zysk :>.

    > Darek.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 20. Data: 2007-01-25 10:55:53
    Temat: każdy w firmie jest potrzebny
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>

    > Odpowiedź na taką gadkę jest rewelacyjnie prosta: Administrator co
    > prawda nie generuje zysków, ale zapobiega stratom.

    nie czuj się jak pasożyt, zapytaj: Jak Pani myśli, kto dzwoni do
    informatyka jako pierwszy gdy padnie główny komputer-matka (terminu
    'serwer' rozmówca może nie znać) w firmie ?

    > Zapytaj się księgowej, jak ona generuje zysk :>.

    przez kreatywną ksiegowość ??

    pozdrawiam
    Pegaz.