PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ? › Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
  • Data: 2005-07-17 18:30:14
    Temat: Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP wrote:

    > Nieznajomosc ortografii swiadczy o niskich ocenach w szkole i

    coz za wniosek! po pierwsze - zakladasz ze przepisca nie zna ortografii,
    przy czym po jednym slowie wyciagasz taki wniosek; po drugie, gdyby
    nieznajomosc ortografii w tak miazdzacy sposob o czyms swiadczyla, to
    bylaby wykorzystywana przy testach kompetencji (co spowodowaloby ze
    wszyscy by ja szlifowali i w krotkim czasie wiekszosc ludzi mialaby
    bardzo wysoka punktacje z tego testu); ...; ale: ile razy w zyciu
    zdarzylo Ci sie, ze na rozmowie kwalifikacyjnej proszono Cie o NAPISANIE
    kilku zdan po polsku??

    > potencjalnie niskich umiejetnosciach/wiadomosciach. Pomijajac
    > dyslektyków ... tych "prawdziwych".

    widze, ze odkryles cudowny wskaznik; odkryles ceche, na podstawie
    ktorej mozna bardzo latwo wyselekcjonowac osoby o niskich
    umiejetnosciach i wiadomosciach; tylko skoro na tej podstawie
    minimalnym wysilkiem mozna z duzym prawopodobienstwem odrzucic
    zlych kandydatow, to czemu dyktando nie jest typowym elementem
    rozmowy kwalifikacyjnej??

    adas;