PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ? › Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
  • Data: 2005-07-19 00:01:23
    Temat: Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
    Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" napisał w wiadomości:

    > Wierze, ze fajne tapety komus, kto je sprzeda dalej klientowi w sklepie
    lub
    > sklepom moze sprzedac ktos bezortograficzny i nikomu to nie przeszkadza.
    > Ale sprzedajac uslugi duzym firmom lub luksusowe produkty finansowe
    > bogatym ludziom, zazwyczaj trzeba miec pewne cechy, w tym sprawnosc w
    > mowie i pismie, bo klient koncowy przy produktach prestizowych jakosc
    > kontaktu z handlowcem (wedlug kryteriow klienta!) wpisuje w rozwazanie
    > plusow i minusow samej oferty.

    Masz w zupelności racje, tylko mówimy o zupełnie innych punktach widzenia.
    Ty odniosłaś sie do sytuacji przy zatrudnianiu sprzedawców (w niektórych
    firmach dziś nazywa sie ich doradcami: na przykład przy sprzedaży usług
    bankowych czy powierzchni reklamowej), a wtedy ważne są kryteria ztrudnienia
    ustawiane stosownie do poziomu usługi.
    W tym jednak wątku chodziło o co innego. Ktoś powiedział, że nie kupiłby nic
    od kogoś, kto robi błędy ortograficzne i to mnie rozśmieszyło. Bo w ten
    sposob to można minąć się z transkcją życia i potem to juz tylko strzelić
    sobie w łeb! He he... :DD

    pozdrawiam
    michał