PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ? › Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
  • Data: 2005-07-17 20:37:54
    Temat: Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
    Od: Kira Falernowa <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-07-17, Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl> wrote:

    > No tak, ale niekoniecznie musi byae to efekt olewania. Przede wszystkim
    > mia?em na my?li przypadek pojedynczych b??dów ortograficznych (jak w
    > temacie w?tku).

    A nie, pojedynczych sie zwykle nie czepiam... ale akurat ten
    z tematu watku jest tak wyjatkowo razacy, ze nie da sie go nie
    zauwazyc. Ogolnie jak ktos w jakims malo popularnym slowie
    pojedynczego ortografa strzeli, to pomijam. Ino jak widze
    takie "sprzedarzy" to mi sie prywatnie jakos tak zle robi
    w oczy...

    > To nie oznacza, ?e us?ugi b?d? na lepszym, czy te? gorszym
    > poziomie ;).

    W zasadzie, to zazwyczaj jest tak, ze jesli ktos sporo czyta,
    czyli spedza czas nie tylko na samym wciskaniu towaru, to nie
    robi podstawowych bledow. Literowek, braku spacji, tego typu
    bykow mozna nie zauwazyc po prostu, fakt. Tez czesto nie
    zauwazam, zwlaszcza jak siedze tak jak teraz z niewygodna
    klawiatura i laga mam ;) Ale nie "sprzedarz" do licha...

    Anyway, chodzi mi o to, ze zwykle jednak ktos, kto jest, albo
    stara sie byc kompetentnym sprzedawca, raczej oczytany jest
    przynajmniej w swojej dziedzinie. A to sie na brak bykow
    jednak przeklada, cokolwiek by nie kombinowac...

    > Wypada sprawdziae dost?pne mo?liwo?ci :).

    Szczerze? Az tak to mi sie nie chce ;) To oni chca moich
    pieniedzy, nie ja ich, wiec w sumie wypadaloby, zeby oni
    troche sie postarali. Nie?

    Kira (goscinnie... jak poprzednio)