eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłużbowy telefon komórkowy - pytanie › Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
    Date: Tue, 23 May 2006 15:09:05 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 58
    Message-ID: <e4v1hg$sbr$1@news.onet.pl>
    References: <4...@n...onet.pl> <e4se1c$mg6$2@achot.icm.edu.pl>
    <e4uq87$kfm$1@nemesis.news.tpi.pl> <e4uuef$1mv$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <e4v0h5$9fj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: kaczus@_antyspam_poczta.onet.pl
    NNTP-Posting-Host: 157.25.164.34
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1148389745 29051 157.25.164.34 (23 May 2006 13:09:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 May 2006 13:09:05 +0000 (UTC)
    X-Sender: akuP6HzSQ5VXrPJayTP6zcJ6DnYfnTHf
    In-Reply-To: <e4v0h5$9fj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.2 (Windows/20060308)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:182143
    [ ukryj nagłówki ]

    jacek533 wrote:
    >> Poza tym pracodawcy są rózni. Mój poprzedni pracodawca, poza takimi
    >> bajerami jak niepłacenie w terminie itd... :) był w porządku: umówiliśmy
    >
    > Niepłacenie w terminie to już nie bajer, to poważna sprawa :)
    >
    >> się że komórkę mam włączoną 24/h, ale zawsze pytał czy mogę rozmawiać i
    >> nie było problemem jeżeli nie mogłem (chyba że to był jakiś pożar, wtedy
    >> się nie pytał :> ), telefony po 20:00 były sporadyczne zaś telefon w
    >> środku nocy był może jeden.
    >
    > Zależy od charakteru firmy.
    > Wyobraź sobie dużą hurtownię.
    > Praca w biurze trwa od 8 - 16
    > W dziale faktur od godz. 6 do 22 (albo dłużej - 2 zmiany) - fakturzystki
    > przetwarzaja zamówienia na faktury.
    > Na nocnej zmianie magazynierzy formują towar do wyjazdu.
    > Rano samochody wyjeżdżają z towarem do odbiorców.
    > Przedstawiciele handlowi biorą palmtopy i wyruszają w trasę.
    > Spływają na bieżąco do systemu zamówienia od klientów, które są przerabiane
    > na faktury...
    > I kółeczko zamyka się.
    >
    > Praca wre przez 24h
    >
    > Jeśli "zawiśnie" system, dajmy na to ok. godz. 21 i serwer przestanie
    > przetwarzać dane?
    > Dzwonią do informatyka.
    >
    > Informatyk ma umowę o pracę na pełny etat, a tam jest jak "byk" napisane -
    > od g. 8 do 16
    > Osiem godzin.
    > Pensja stała ( brutto 2,5k)
    >
    > Jak ma zareagować informatyk?
    >
    > 1. Odebrać telefon i w razie konieczności przyjechać do firmy po godzinach
    > na własny koszt, wiedząc, że za tę pracę nie otrzyma dodatkowego
    > wynagrodzenia?
    >
    > 2. Jak wyżej - z tym, że w razie konieczności wyjazdu poinformować, że
    > usunie usterkę następnego dnia rano w godzinach pracy.
    >
    > 3. Nie odbierać telefonu. Następnego dnia rano jak gdyby nigdy nic pojechać
    > do pracy.
    >
    > 4. Odebrać, ale zapytać o ewent. nadgodziny i zwrot kosztów dojazdu?
    >
    > Jaką opcje wybralibyście wy?
    > Jakie macie inne propozycje wybrnięcia z tej sytuacji, aby "wilk był syty i
    > owca cała" ?

    Jesli to sie zdaza raz na miesiac to 1., jesli czesciej, znaczy sie
    potrzeba zatrudnic dodatkowego informatyka...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1