PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłużbowy telefon komórkowy - pytanie › Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
  • Data: 2006-05-23 21:19:51
    Temat: Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
    Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    > Sytuacja jest taka - mam prywatną komórkę, pracodawaca ją zna i czasem dzwoni
    > ale po godzinach pracy albo nie odbieram albo wyłączam. Wobec tego chcą mnie
    > obdarować służbową komórką z jasnym oczekiwaniem że będę ją miał włączoną 24h i
    > będą mogli dzwonić kiedy chcą.

    Oczekiwanie pracodawcy.

    > I tu pytanie - czy mam obowiązek mieć włączoną i odbierać rozmowy ze służbowej
    > komórki po godzinach pracy ?

    Nie masz obowiazku. W koncu mozesz byc w kinie, na basenie, u lekarza, w
    kosciele, a skonczywszy na checi posiadania swietego spokoju lub spaniu.

    Z drugiej strony jezeli telefonow nie jest duzo, to mozna podniesc - to
    punktuje u pracodawcy.

    Aczkolwiek potepiam przypadki, gdy podczas urlopu dzien w dzien dzwonia
    po 2 godziny dziennie, grrr...

    > Jeśli tak to czy mogę odmówić przyjęcia komórki (np. nie podpisać oświadczenia,
    > że zgadzam się na potrącanie rozmów ponad limit z wynagrodzenia itp.) ?
    > Możecie podać jakeiś uzasadnienie prawne ?

    Zapytaj po co Ci komorka, jak przeciez jestes uchwytny w pracy.

    Adam