-
Data: 2006-05-23 13:09:05
Temat: Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]jacek533 wrote:
>> Poza tym pracodawcy są rózni. Mój poprzedni pracodawca, poza takimi
>> bajerami jak niepłacenie w terminie itd... :) był w porządku: umówiliśmy
>
> Niepłacenie w terminie to już nie bajer, to poważna sprawa :)
>
>> się że komórkę mam włączoną 24/h, ale zawsze pytał czy mogę rozmawiać i
>> nie było problemem jeżeli nie mogłem (chyba że to był jakiś pożar, wtedy
>> się nie pytał :> ), telefony po 20:00 były sporadyczne zaś telefon w
>> środku nocy był może jeden.
>
> Zależy od charakteru firmy.
> Wyobraź sobie dużą hurtownię.
> Praca w biurze trwa od 8 - 16
> W dziale faktur od godz. 6 do 22 (albo dłużej - 2 zmiany) - fakturzystki
> przetwarzaja zamówienia na faktury.
> Na nocnej zmianie magazynierzy formują towar do wyjazdu.
> Rano samochody wyjeżdżają z towarem do odbiorców.
> Przedstawiciele handlowi biorą palmtopy i wyruszają w trasę.
> Spływają na bieżąco do systemu zamówienia od klientów, które są przerabiane
> na faktury...
> I kółeczko zamyka się.
>
> Praca wre przez 24h
>
> Jeśli "zawiśnie" system, dajmy na to ok. godz. 21 i serwer przestanie
> przetwarzać dane?
> Dzwonią do informatyka.
>
> Informatyk ma umowę o pracę na pełny etat, a tam jest jak "byk" napisane -
> od g. 8 do 16
> Osiem godzin.
> Pensja stała ( brutto 2,5k)
>
> Jak ma zareagować informatyk?
>
> 1. Odebrać telefon i w razie konieczności przyjechać do firmy po godzinach
> na własny koszt, wiedząc, że za tę pracę nie otrzyma dodatkowego
> wynagrodzenia?
>
> 2. Jak wyżej - z tym, że w razie konieczności wyjazdu poinformować, że
> usunie usterkę następnego dnia rano w godzinach pracy.
>
> 3. Nie odbierać telefonu. Następnego dnia rano jak gdyby nigdy nic pojechać
> do pracy.
>
> 4. Odebrać, ale zapytać o ewent. nadgodziny i zwrot kosztów dojazdu?
>
> Jaką opcje wybralibyście wy?
> Jakie macie inne propozycje wybrnięcia z tej sytuacji, aby "wilk był syty i
> owca cała" ?
Jesli to sie zdaza raz na miesiac to 1., jesli czesciej, znaczy sie
potrzeba zatrudnic dodatkowego informatyka...
--
Kaczus/Pegasos User
http://kaczus.republika.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 23.05.06 13:31 jacek533
- 23.05.06 14:22 mvoicem
- 23.05.06 14:25 mvoicem
- 23.05.06 16:06 Piciu
- 23.05.06 21:19 Adam
- 23.05.06 21:26 Jotte
- 23.05.06 21:31 Wiktor
- 24.05.06 10:07 clockworkoi
- 25.05.06 08:36 jacek533
- 29.05.06 12:00 Zbyniu
Najnowsze wątki z tej grupy
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
- herbatka...
- Re: POSZUKUJĘ NIEWIELKIEJ POŻYCZKI
- Uploads - What is wrong with Easynews
- Zarobki w dolarach, a VAT, podatek i fakturowanie
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Opole => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-20 Białystok => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-20 Warszawa => Java Engineer <=
- 2024-05-20 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-20 Zielona Góra => Engineer R&D Mechanic <=
- 2024-05-20 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-20 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-05-20 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-20 Kraków => Programista .Net - Senior <=
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=