eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłużbowy telefon komórkowy - pytanie › Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
  • Data: 2006-05-23 13:31:12
    Temat: Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
    Od: "jacek533" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Jak ma zareagować informatyk?
    >>
    >> 1. Odebrać telefon i w razie konieczności przyjechać do firmy po
    >> godzinach na własny koszt, wiedząc, że za tę pracę nie otrzyma
    >> dodatkowego wynagrodzenia?
    >>
    >> 2. Jak wyżej - z tym, że w razie konieczności wyjazdu poinformować, że
    >> usunie usterkę następnego dnia rano w godzinach pracy.
    >>
    >> 3. Nie odbierać telefonu. Następnego dnia rano jak gdyby nigdy nic
    >> pojechać do pracy.
    >>
    >> 4. Odebrać, ale zapytać o ewent. nadgodziny i zwrot kosztów dojazdu?
    >>
    >> Jaką opcje wybralibyście wy?
    >> Jakie macie inne propozycje wybrnięcia z tej sytuacji, aby "wilk był syty
    >> i owca cała" ?
    >
    > Jesli to sie zdaza raz na miesiac to 1., jesli czesciej, znaczy sie
    > potrzeba zatrudnic dodatkowego informatyka...

    No dobrze - raz na miesiąc: to 12 razy w roku.
    Odległość do firmy to: 13 km w jedną stronę. Dojazd własny.
    Razem: ok. 300km
    Do tego cenny czas własny, stres.
    Przepraszam, niby dlaczego za friko ?
    Wszyscy, a szczególnie handlowcy mają interes w tym, żeby była dobra
    sprzedaż.
    System się sypnie - towar nie wyjedzie na czas - klient niezadowolony - nie
    będzie sprzedaży.
    Brak sprzedaży to niezrealizowane targety. Cierpią wszyscy.
    Dlaczego informatyk ma nic nie mieć z tego w postaci zapłaty za nadgodziny?

    Drugi informatyk w firmie kiedyś był, ale został zwolniony.
    Istotnie tak było, że naprzemiennie mieli dyżury pod telefonem.
    Ktoś mądry doszedł do wniosku, że zatrudnienie drugiego to dodatkowy koszt
    dla firmy rzędu 3000zł/mies.

    Być może najlepszym rozwiązaniem dla firmy byłby nie stały etat, ale umowa o
    świadczenie usług serwisowych i informatycznych z informatykiem jako firmą?
    Dajmy na to: fakturka za 3000zł + VAT / mies.
    Oczywiście informatyk pojawiałby się w firmie wtedy kiedy trzeba.
    Dużą część pracy można wykonać zdalnie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1