eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłużbowy telefon komórkowy - pytanie › Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "jacek533" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
    Date: Tue, 23 May 2006 14:49:42 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 53
    Message-ID: <e4v0h5$9fj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <4...@n...onet.pl> <e4se1c$mg6$2@achot.icm.edu.pl>
    <e4uq87$kfm$1@nemesis.news.tpi.pl> <e4uuef$1mv$2@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: phoebe.dls.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1148388709 9715 217.98.80.2 (23 May 2006 12:51:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 May 2006 12:51:49 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:182141
    [ ukryj nagłówki ]

    > Poza tym pracodawcy są rózni. Mój poprzedni pracodawca, poza takimi
    > bajerami jak niepłacenie w terminie itd... :) był w porządku: umówiliśmy

    Niepłacenie w terminie to już nie bajer, to poważna sprawa :)

    > się że komórkę mam włączoną 24/h, ale zawsze pytał czy mogę rozmawiać i
    > nie było problemem jeżeli nie mogłem (chyba że to był jakiś pożar, wtedy
    > się nie pytał :> ), telefony po 20:00 były sporadyczne zaś telefon w
    > środku nocy był może jeden.

    Zależy od charakteru firmy.
    Wyobraź sobie dużą hurtownię.
    Praca w biurze trwa od 8 - 16
    W dziale faktur od godz. 6 do 22 (albo dłużej - 2 zmiany) - fakturzystki
    przetwarzaja zamówienia na faktury.
    Na nocnej zmianie magazynierzy formują towar do wyjazdu.
    Rano samochody wyjeżdżają z towarem do odbiorców.
    Przedstawiciele handlowi biorą palmtopy i wyruszają w trasę.
    Spływają na bieżąco do systemu zamówienia od klientów, które są przerabiane
    na faktury...
    I kółeczko zamyka się.

    Praca wre przez 24h

    Jeśli "zawiśnie" system, dajmy na to ok. godz. 21 i serwer przestanie
    przetwarzać dane?
    Dzwonią do informatyka.

    Informatyk ma umowę o pracę na pełny etat, a tam jest jak "byk" napisane -
    od g. 8 do 16
    Osiem godzin.
    Pensja stała ( brutto 2,5k)

    Jak ma zareagować informatyk?

    1. Odebrać telefon i w razie konieczności przyjechać do firmy po godzinach
    na własny koszt, wiedząc, że za tę pracę nie otrzyma dodatkowego
    wynagrodzenia?

    2. Jak wyżej - z tym, że w razie konieczności wyjazdu poinformować, że
    usunie usterkę następnego dnia rano w godzinach pracy.

    3. Nie odbierać telefonu. Następnego dnia rano jak gdyby nigdy nic pojechać
    do pracy.

    4. Odebrać, ale zapytać o ewent. nadgodziny i zwrot kosztów dojazdu?

    Jaką opcje wybralibyście wy?
    Jakie macie inne propozycje wybrnięcia z tej sytuacji, aby "wilk był syty i
    owca cała" ?



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1