PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze? › Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
  • Data: 2008-04-28 14:22:05
    Temat: Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User pisze:

    > 50.000 PLN to minimalny kapitał spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
    > Powiększać go poza szczególnymi przypadkami nie ma sensu, bo nie ma z
    > tego żadnych korzyści, a można ten kapitał w razie czego umoczyć.

    Skoro nie ma korzyści to po co go powiększać? Jakie to są te "szczególne
    przypadki", przez które trzeba powiększać, a pomimo tego nie ma z tego
    żadnych korzyści?

    Farmazony pleciesz straszliwe, nie pierwszy raz zresztą, w różnych
    tematach. A najwięcej w takich, o których nie masz bladego pojęcia.

    Załóż spółkę z kapitałem 50.000 zł i zamów towar w fabryce (albo
    gdziekolwiek indziej) na 100.000 zł i poproś o termin płatności. Dzięki
    temu dowiesz się jakie są korzyści z podwyższania kapitału, choć zawsze
    istnieje szansa na to, że trafisz na frajera, który da się zrobić w
    konia jak pracownicy, którymi (jak twierdzisz) zarządzasz.

    Piotr