PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze? › Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
    From: "jaQbek" <j...@s...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
    Date: Mon, 21 Apr 2008 23:29:08 +0200

    news:fuj0s1$saf$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > To znaczy ze miales duzo szczescia. Firme ten koles po malutku porzewroci. Nie
    > pierwszy to przypadek. Zbieg dwoch elementow niekompetenty prezes plus
    > kierownik karierowicz.
    Moim zdaniem prezes jest akurat kompetentnym facetem. Sam wyszedł od robienia
    projektów, do czego teraz zatrudnia ludzi, więc pojęcie o tym ma. Jak
    przyszedłem do tej firmy jakies 3 lata temu, w firmie pracowało ze mną z 12,
    może 13 osób, i atmosfera była iście domowa. Potem zaczął się gwałtowny wzrost
    firmy, przyjmowane były po 2 - 3 nowe osoby tygodniowo, często zupełnie
    przypadkowe, studenci, i to bez kwalifikacji. Teraz zostało kilka osób ze starej
    gwardii, która jest nie do ruszenia. Natomiast kto kompetentny przyszedł
    później, to już raczej nie pracuje w tej firmie. Zaczęła się duża rotacja, szef
    wymyśla co rusz nowe koncepcje firmy. Wydaje mi się, że zaczyna się czkawką
    odbijac to, że chce, by w firmie prawie 50-osobowej dalej wszyscy byli "równi",
    tak jak było za starych czasów, jak było kilkanaście osób w firmiw, co IMO jest
    niemożliwe.
    Problem w tym, ze prezes okazał się strasznie podatny na to, że ktoś go chwali,
    co ON perfidnie wykorzystuje