PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS? › Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
  • Data: 2005-11-09 09:02:57
    Temat: Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gromax napisał(a):

    > no ok, ja mam p350 z 256 mb ram. mi wystarcza i siedze przy kompie średnio
    > 10 godz/dzień.

    Nie chodzi mi o to co kto wytrzyma, ale jaki to ma wpływ na zdrowie.
    Używane monitory, malutkie w dodatku (15") nie wydają mi się tu najlepszą
    konfiguracją do siedzenia i długotrwałego czytania.

    [...]

    > poza tym że wyszliśmy z założenia komputera który będzie w stanie efektywnie
    > pomóc w przeglądaniu pdfów.

    Przy pdfach, to mówiąc 'moje oczy' miałem na myśli właśnie jakość i parametry
    monitora. Nie wiem jak w takich warunkach można czytać jakiekolwiek większe
    publikacje elektroniczne. Ja kiedyś próbowałem i wymiękłem po 15 minutach.
    Raz, że niewygodne bo mała przestrzeń, dwa że obraz był fatalny i szybko
    powodował zmęczenie oczu. Widać kwestia człowieka. :)

    > i dlatego podałem najtańszą wersję komputera jakie posiadam w sprzedaży.
    > p 1,6 ghz z 256 mbram to cena ok.800 zł, tak że też sporo poniżej magicznego
    > tysiąca.

    Tylko ramu mało. :)
    I nie wliczasz też ceny oprogramowania.
    Nie wszyscy programują na linuksach. :)