PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS? › Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
  • Data: 2005-11-09 08:34:24
    Temat: Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Programista nie używa komputera 15 minut dziennie. Nie używa go do tego,
    > żeby filmy oglądać (no nie głównie).
    no ok, ja mam p350 z 256 mb ram. mi wystarcza i siedze przy kompie średnio
    10 godz/dzień.

    > Komputer to narzędzie pracy. Im bardziej efektywne (mocne) narzędzie,
    > tym bardziej efektywna praca. Przy lepszych narzędziach i szybszej
    > maszynie jesteś w stanie pracować bardziej wydajnie niż na el rzęcho.
    mi do php + mysql, progress, javy i skryptów shellowych wystarczy. na taki
    sprzet mnie stać i wodotrysków nie potrzebuję. Jak będę pracował w większej
    firmie niż w domu, to na pewno będę miał sprzęt lepszy

    poza tym że wyszliśmy z założenia komputera który będzie w stanie efektywnie
    pomóc w przeglądaniu pdfów. i dlatego podałem najtańszą wersję komputera
    jakie posiadam w sprzedaży. p 1,6 ghz z 256 mbram to cena ok.800 zł, tak że
    też sporo poniżej magicznego tysiąca.
    --
    ---> to tylko moje zdanie <--