PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS? › Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
  • Data: 2005-11-09 10:29:46
    Temat: Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gromax napisał(a):

    [...]

    > kiedyś się pracowało na bursztynowych monitorkach. to była katorga dla oczu,
    > ale też się dało pracować. ja mam 15'' monitor ibm g54, całkiem fajne
    > rozwiązanie. kosztował mnie 75 zł a nie 2000.

    Mówisz dwa tysiące... Za podobną gatunkowo chyba kwotę można mieć taki:
    http://www.eizo.pl/support/index.html?contents=/prod
    ucts/lcd/product.html?id_product=106
    monitor i jakoś pewny nie jestem czy jego cena to tylko marketing. :)

    [...]

    > zaraz zaraz, mówimy o spzęcie czy o oprogramowaniu?

    O całości. Sprzęt bez oprogramowania to sobie można do szafy przybić
    i pokazywać kolegom przychodzącym z wizytą. :)

    > jak patrzysz na rozwiązanie: jak najniższa cena, jak największa wydajność,
    > to pierwsze co przychodzi do głowy jest linuks. jakbym miał 4000+ nadwyżki
    > budżetowej to i słonia w karafce bym kupił.

    Najlepiej patrzeć na rynek. A rynek to nie tylko php, ale też asp.
    Nie tylko MySQL, ale też MSSQL. Nie tylko aplikacje serwerowe,
    ale też klienckie (a te w znakomitej większości są pod Windows pisane).

    > albo mi się wydaje to juz mocno zabrnęlismy w ot

    Zabrnęliśmy, więc tutaj kończę. Jak chcesz kontynuować,
    to uderz na priv. :) FUT ustawiony.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl