PracaGrupypl.praca.dyskusje › Samochód klienta

  • 1. Data: 2007-09-13 06:08:26
    Temat: Samochód klienta
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Tak wplątałem się przed chwileczką w dyskusję typu "ile wziąć za projekt IT"

    I eureka, prześledziłem historię moich "płatników" i zauważyłem pewną
    zależność w ocenie możliwości płatniczych ze względu na samochód:

    1) Ford(2 przypadki) - zapłaci zawsze za mało, ogólnie kiepski płatnik.
    2) Peżot(1 przypadek) - bardzo dobry płatnik.
    3) Mercedes(1 przypadek) - najgorszy płatnik z możliwych.
    4) BMW(2 przypadki) - jeden płatnik był średni drugi bardzo dobry.
    5) Volvo(1 przypadek) - bardzo dobry płatnik.

  • 2. Data: 2007-09-13 06:25:07
    Temat: Re: Samochód klienta
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 13 Wrz, 08:08, Herakles <h...@b...pl> wrote:
> [...]
    > 4) BMW(2 przypadki) - jeden płatnik był średni drugi bardzo dobry.
    > 5) Volvo(1 przypadek) - bardzo dobry płatnik.

    Dodalbym od siebie co ciekawsze kwiatki:
    Opel (1) - koszmarny platnik, chcialby zeby pracowac dla przyjemnosci
    pracy dla niego
    Fiat (1) - bardzo dobry platnik
    Ford (1) - "to ile, czemu tak drogo i taka kiepska jakosc?"

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2007-09-13 08:18:24
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    glosnetu wrote:

> [...]
    > pracy dla niego
    > Fiat (1) - bardzo dobry platnik
    > Ford (1) - "to ile, czemu tak drogo i taka kiepska jakosc?"

    Czyli ford się sprawdza.

  • 4. Data: 2007-09-13 09:11:49
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    >>> 2) Peżot(1 przypadek) - bardzo dobry płatnik.
    >>> 3) Mercedes(1 przypadek) - najgorszy płatnik z możliwych.
    >>> 4) BMW(2 przypadki) - jeden płatnik był średni drugi bardzo dobry.

    > Czyli ford się sprawdza.

    Nie do końca - mam świetnego "płatnika" z fordem. Pyta się co potrzebne,
    przemysla sprawę i decyduje się (90%) lub nie (10%). Płaci w terminie i na
    czas.

    B.Z.

  • 5. Data: 2007-09-13 09:29:50
    Od: AF <3...@k...pl>

    Herakles pisze:

    >>> 2) Peżot(1 przypadek) - bardzo dobry płatnik.
    >>> 3) Mercedes(1 przypadek) - najgorszy płatnik z możliwych.
    >>> 4) BMW(2 przypadki) - jeden płatnik był średni drugi bardzo dobry.

    > Czyli ford się sprawdza.

    Opel tez :D potwierdzam ! ;)

  • 6. Data: 2007-09-13 11:17:57
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > 1) Ford(2 przypadki) - zapłaci zawsze za mało, ogólnie kiepski
    > płatnik.

    w Anglii podobno funkcjonuje nawet powiedzenie "Mondeo Man" oznaczającego
    drobnego przedsiębiorcę w złym tego słowa znaczeniu :)

    > 5) Volvo(1 przypadek) - bardzo dobry płatnik.

    Skoro ktoś mógł tak koszmarnie przepłacić za samochód, to jest to dobry znak
    :)

    e.

  • 7. Data: 2007-09-13 11:51:29
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > w Anglii podobno funkcjonuje nawet powiedzenie "Mondeo Man" oznaczającego
    > drobnego przedsiębiorcę w złym tego słowa znaczeniu :)

    skąd wiedziałeś, że mondeo?

  • 8. Data: 2007-09-13 13:26:27
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    > skąd wiedziałeś, że mondeo?

    nie wiedziałem - za to, jak widać, angielskie powiedzenie jest prawdziwe :)

    e.

  • 9. Data: 2007-09-15 21:58:49
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fcbd7u$evk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    > nie wiedziałem - za to, jak widać, angielskie powiedzenie jest
    prawdziwe

    hehe, jeżeli chodzi o mondeo to potwierdzam ;)
    Znam /zawodowo niestety/ osobę taką i stwierdzam, ze jest
    niereformowalna, jakby żywcem z poprzedniej epoki wzięta (z tych co na
    górze byli).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)