PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rynek pracy związany z CRM, ERP w Łodzi

  • 1. Data: 2007-09-12 17:37:27
    Temat: Rynek pracy związany z CRM, ERP w Łodzi
    Od: sweet_dreams <s...@o...pl>

    Witam szanownych grupowiczów,

    Czy orientujecie się jak wygląda sytuacja w Łodzi z firmami
    zajmującymi się wdrażaniem systemów klasy ERP, CRM, Workflow ale tych
    światowych topowych firm: SAP, Oracle, Microsoft, PeopleSoft ...

    Szukałem ostatnio takich firm i nie mogłem nic znaleść. Oczywiście
    jest w Łodzi sporo firm konsultingowych wdrażających rozwiązania
    oparte na swoich autorskich frameworkach. Znalazłem też firmy
    zajmujące się systemami Comarchu. Ale co z systemami firmam
    wymienionych wcześniej?

    Co generalnie sądzicie o łódzkim rynku IT? Mam takie wrażenie że
    programiści i sporadycznie bazodanowcy i sieciowcy znajdą coś dla
    siebie. A co z konsultantami ERP, CRM...?

    Z pozdrowieniami,
    sweet_dreams