PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poziom zarobków - jaki?

  • 1. Data: 2007-09-12 20:42:09
    Temat: Poziom zarobków - jaki?
    Od: "kłoda" <w...@w...pl>

    Witam wszystkich.

    Pytanie moje kieruje do osob, które orientują sie w średnich zarobkach na
    stanowisku, jakie prawdopodonie zostanie mi zaproponowane.
    Czy pensja w okolicach 2500zł netto jest "dobrą" pensją, czy też dość niską?

    Z góry dziekuje serdecznie za odpowiedz.

    Stanowisko to jest w dziale sieciowym w duzej firmie teleinformatycznej,
    konkretnie - utrzymaniowiec sieci;)
    Doswiadczenie moje:1rok
    Firma znajduje sie w Krakowie.

  • 2. Data: 2007-09-12 22:39:06
    Temat: Re: Poziom zarobków - jaki?
    Od: "IPP LudziePracy.pl" <w...@l...pl>

    Użytkownik "kłoda" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Z góry dziekuje serdecznie za odpowiedz.
    >
    > Stanowisko to jest w dziale sieciowym w duzej firmie teleinformatycznej,

    Rozumiem, że był uśmieszek, ale co to jest stanowisko "utrzymaniowiec
    sieci". Administrator sieci, czy tak?

    Jeśli to jest duża firma teleinformatyczna a stanowisko Administrator sieci
    (podejrzewam że "utrzymaniowiec" oznacza, że będziesz głównym
    administratorem, gdyż masz "utrzymywać sieć")
    więc uważam, że 2.500 zł to jednak trochę za mało.

    Główni administratorzy w dużych firmach teleinformatycznych zarabiają
    naprawdę sporo więcej :)

    ====================
    Pozdrawiam!

    ==> www.ludziepracy.pl <==
    Znajdź w końcu dobrą pracę!
    ====================

  • 3. Data: 2007-09-13 07:02:42
    Od: "Vlad The Ripper" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    >
    > Z góry dziekuje serdecznie za odpowiedz.
    >
    > Stanowisko to jest w dziale sieciowym w duzej firmie teleinformatycznej,

    Dużo zależy od tego, co tak naprawdę należeć będzie do twoich obowiązków i
    na jakim szczeblu w hierarchii się znajdujesz. Jeśli masz jeździć 200 km i
    konfigurować różne poważne sprzęty na miejscu, będąc w zasadzie sam za to
    odpowiedzialny to jest to zdecydowanie mało. A jeśli twoja praca będzie
    polegać na zdalnym konfigurowaniu sprzętu i wysyłaniu ekip w teren, do jego
    montarzu czy wymiany to płaca wydaje się całkiem ok. Z tą pracą może wiązać
    się sporo nadgodzin. Lepiej o to wypytaj, wtedy nawet do dość niedużej
    pensji możesz nadgodzinami sporo dostukać. Wg kodeksu powinny być płatne
    chyba 200% normalnej stawki.

    --
    Vlad The Ripper
    o...@p...wp.pl

  • 4. Data: 2007-09-13 08:21:21
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > Czy pensja w okolicach 2500zł netto jest "dobrą" pensją, czy też dość
    > Stanowisko to jest w dziale sieciowym w duzej firmie teleinformatycznej,
> [...]

    Powiem tak, trochę językiem kolegów z Technikum Łączności:
    Jeżeli jest to "ciągnięcie druta"! to jest to dobra pensja, jeżeli natomiast
    jest to robota przy kompach, w sęsie utrzymanie tej sieci od strony
    softwareowej i przy projektowaniu tej sieci, to sugeruję
    dziesięciokrotność.

  • 5. Data: 2007-09-13 09:30:06
    Od: tom <p...@o...pl>

    Herakles napisał(a):
    > utrzymanie tej sieci od strony
    > softwareowej i przy projektowaniu tej sieci, to sugeruję
    > dziesięciokrotność.

    Bez przesady... ;)

    Ale jesli masz byc tam najgłowniejszy to min 4k netto. minimum, bo jesli
    to duza firma to minimum 6.
    Ale poniewaz masz roczne doswiadczenie to raczej nie bedziesz
    najglowniejszy, hehe.
    Zalezy co masz tam robic i ile umiesz.
    Jesli ciągniecie druta to 2,5 k netto jest OK.
    Ale jesli masz tam robic ambitniejsze rzeczy i je umiesz (cisco i cały
    networking) to mozesz rzadac wiecej - takie czasym, ze specjalistow brakuje.

  • 6. Data: 2007-09-13 16:57:16
    Od: "mala" <w...@w...pl>

    > Rozumiem, że był uśmieszek, ale co to jest stanowisko "utrzymaniowiec
    > sieci". Administrator sieci, czy tak?

    W sumie administrator, tylko jeden z kilku (nie wiem dokladnie ite jest juz,
    ale pewnie paru)

> [...]
    > więc uważam, że 2.500 zł to jednak trochę za mało.
    >
    > Główni administratorzy w dużych firmach teleinformatycznych zarabiają

    To nie jest glowny, ale "zwykly", ze tak powiem. Na pewno nie do ciagniecia
    druta, ale RJ zarobic bedzie pewnei nie raz trzeba:)

    To ile powinienem żadać?

    pozdr. i dziekuje za odp.

  • 7. Data: 2007-09-13 16:59:02
    Od: "kłoda" <w...@w...pl>

    mala=kłoda

    nie moj komp;)

  • 8. Data: 2007-09-13 17:01:32
    Od: "kłoda" <w...@w...pl>

> [...]
    > się sporo nadgodzin. Lepiej o to wypytaj, wtedy nawet do dość niedużej
    > pensji możesz nadgodzinami sporo dostukać. Wg kodeksu powinny być płatne

    Wg mnie to ma byc to drugie+pierwsze. Konfiguracja i nie raz wyjazd w celu
    instalacji.

    Wiec jaka to pensja/hierarchia?:)

    pozdr.
    kłoda

  • 9. Data: 2007-09-13 17:06:14
    Od: "kłoda" <w...@w...pl>

    Tak dobrze nie bedzie na pewno:)

> [...]
    > to duza firma to minimum 6.
    > Ale poniewaz masz roczne doswiadczenie to raczej nie bedziesz

    no nie;) Zwykly ze tak powiem;P

    > Zalezy co masz tam robic i ile umiesz.
    > Jesli ciągniecie druta to 2,5 k netto jest OK

    To tez nie
    .
    > Ale jesli masz tam robic ambitniejsze rzeczy i je umiesz (cisco i cały
    > networking) to mozesz rzadac wiecej - takie czasym, ze specjalistow
    brakuje.

    To juz bardziej:)

    ...I dalej nie wiem ile powinienem zaproponować... 2.5k+25k
    (dziesieciokrotnosc;P) /2 = ~13.7k ? :D

    pozdr.

  • 10. Data: 2007-09-13 18:45:26
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > ...I dalej nie wiem ile powinienem zaproponować...

    Ja na twoim miejscu bym krzyknal nie mniej jak 3tys netto.
    Ale wszystko zalezy od ciebie. jezeli dla ciebie 2,5k netto to duzo i bys
    sam nie narzekal i plakal to powiedz 2,5
    wiekrza szansa ze cie wezma. :)

    pozdrawiam