PracaGrupypl.praca.dyskusje › Samobójstwo

  • 21. Data: 2003-04-13 19:55:09
    Temat: Re: Samobójstwo
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    Grendel wypstrykal:

    > Mogłabyś się przysłużyć ludzkości... Obładuj się materiałami
    > wybuchowymi i wmaszeruj do oddziału ZUS w Chorzowie...Takiej bandy
    > szkodliwych urzędników /m2 nie ma w żadnym innym urzędzie w Polsce.

    ostatnio na allegro widzialem "sposob na zus" ;-)

    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 22. Data: 2003-04-13 20:08:34
    Od: g...@o...pl

    > k...@p...onet.pl wypstrykal:

    > byl ostatnio artykul w kiosku onetu o przezyciach maszynistow
    > moze lepiej jednak skoczyc, albo petelka na szyje i skoczyc ;-)
    > --
    > pozdrawiam,
    > jelen

    Ale z was kompletne świry!!!
    ---
    G.

  • 23. Data: 2003-04-13 20:10:48
    Od: g...@o...pl

    > Grendel wypstrykal:

    > ostatnio na allegro widzialem "sposob na zus" ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > jelen

    Mogę załatwić takim świrom pobyt na Sobieskiego w Warszawie, albo za
    podżeganie na Kłobuckiej.

    Świrów nie pozdrawiam

  • 24. Data: 2003-04-13 20:15:26
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    k...@p...onet.pl wypstrykal:

  • 25. Data: 2003-04-13 20:35:43
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    > Ale z was kompletne świry!!!

    Z nas ?????
    No to ciekawe czemu Anna Olecka nie odpisala na Twoje madre i na poziomie
    pytania o wyksztalcenie i doswiadczenie ???? Czy moze juz skonczyla z zyciem
    czy raczej jej post to zart. Jak ktos moze powaznie myslec o szukaniu pracy
    i pod tak glupim postem podpisac sie imieniem i nazwiskiem. Ja bym nie
    chcial miec pracownika ktory ma mysli samobojcze. Zreszta ostatnio jest moda
    na samobojstwa z powodu braku pracy, a raczej na takie posty. A tak na
    koniec to znienawidzony przez wiekszosc McDonald ciagle czeka na nowych
    pracownikow, wiec gadanie o braku jakiej kolwiek pracy to dla mnie zwykla
    sciema. Jakas prace znalezc mozna w tydzien z palcem w 4 literach. Jesli
    ktos zaprzeczy, to moge sie zalozyc

    Pozdrawiam
    Serwisant81

  • 26. Data: 2003-04-13 20:43:10
    Od: amfora <a...@w...org>

    Serwisant81 <s...@w...pl> wrote:

    > Jakas prace znalezc mozna w tydzien z palcem w 4 literach. Jesli
    > ktos zaprzeczy, to moge sie zalozyc

    Załóż się z rolnikami z dawnych PGR-ów.

    amf.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Kiedy jestem glupia - tolerują mnie,

  • 27. Data: 2003-04-13 20:45:21
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Serwisant81" <s...@w...pl> wrote in

    /ciach.../

    > No to ciekawe czemu Anna Olecka nie odpisala na Twoje madre i na
    > poziomie pytania o wyksztalcenie i doswiadczenie ???? Czy moze juz
    > skonczyla z zyciem czy raczej jej post to zart.

    Jest wiele mozliwosci. Poczekajmy, moze nabierze odwagi.

    > Jak ktos moze powaznie
    > myslec o szukaniu pracy i pod tak glupim postem podpisac sie imieniem
    > i nazwiskiem.

    Nie wiadomo czy prawdziwym. Poza tym niektorzy maja sklonnosc do zakladania "ee, i
    tak mi wszystko jedno" - co oczywiscie jest bledem, ale zdarza sie w sytuacjach depr.

    /ciach.../

> [...]
    > braku jakiej kolwiek pracy to dla mnie zwykla sciema. Jakas prace
    > znalezc mozna w tydzien z palcem w 4 literach.

    Jakas to mozna znalezc zawsze. Ale jesli ktos ma np. duze zobowiazania to moze mu sie

    ta praca na nic nie zdac, lepiej skupic sie na szukaniu pracy odpowiadajacej
    kwalifikacjom.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 28. Data: 2003-04-13 21:13:50
    Od: "Eliksir" <e...@t...pl>

    .... Nie rzucaj się zaraz na szyny
    jeszcze nie a tę grasz stawkę
    w wesołym miasteczku dziewczyny
    chcą z tobą iść na hustawkę
    lepiej ci będzie z nimi
    pachnie tak ładnie sianem
    ptaki się lgną do motyli
    słoneczko świeci na niebie
    miasteczko czeka na ciebie ....

    Huśtawka

    głowa do góry .......

  • 29. Data: 2003-04-13 21:43:35
    Od: Maciej Koziński <m...@w...pl>

    Greg wrote:
    > ludzie spoko troche optymizmu idzie ożywienie gospodarcze

    Gdzie widzisz to ożywienie? W kolejnej podwyżce podatków? ;)
    M.
    --
    Maciej Koziński
    http://strony.wp.pl/wp/maciej_kozinski/

  • 30. Data: 2003-04-13 21:57:54
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    > Jakas to mozna znalezc zawsze. Ale jesli ktos ma np. duze zobowiazania to
    moze mu sie
    > ta praca na nic nie zdac, lepiej skupic sie na szukaniu pracy
    odpowiadajacej kwalifikacjom.

    No nie do konca. Mozna wziasc ta byle jaka, a w miedzy czasie szukac
    porzadnej. Dla mojego obecnego pracodawcy to byl duzy plus, jak poszedlem na
    rozmowe i powiedzialem, iz w chwili obecnej pracuje jako sprzatacz na nocce
    ( bo to znaczy ze: 1. czlowiek chce pracowac, 2. zadnej pracy sie nie boi),
    a w chwili obecnej na umowie mam wpisane stanowisko "informatyk". A moi
    znajomi co robia, ano czekaja na ta porzadna prace, czas leci, dlugi coraz
    wieksze, a dziura w CV sie powieksza.

    Pozdrawiam
    Serwisant81