PracaGrupypl.praca.dyskusje › Samobójstwo

  • 31. Data: 2003-04-13 22:02:04
    Temat: Re: Samobójstwo
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    > Załóż się z rolnikami z dawnych PGR-ów.

    No raczej kierowalem swoja wypowiedz do ludzi czytajacych te grupe. A
    rolnicy z dawnych PGR -ow no coz fakrycznie oni sa w ciezkiej sytuacji, a
    przynajmniej niestety ta wieksza czesc ktora sie nie znalazla w nowej
    rzeczywistosci. A z kad problem. No bo jakos to bedzie, uczyc i ksztalcic
    sie nie trzeba, Panstwo o nas bedzie dbac. A dzisiaj mowia komuno wroc, bo
    uwazaja ze to byl wspanialy system ktory dawala im tyle dobrego

    Pozdrawiam
    Serwisant81

  • 32. Data: 2003-04-13 22:16:14
    Od: "joik" <j...@h...pl>

    Z ktorej strony ?

    Pozdrawiam :)

    joik

  • 33. Data: 2003-04-13 22:40:49
    Od: " " <r...@N...gazeta.pl>

    Nie zastanawiaj sie, to jest jedyne co mozesz zrobic. Lidzi z depresja sie
    nie zatrudnia. Bezbolesne sposoby sa dobre ale najlepsze sa szybkie i
    niezawodne.

  • 34. Data: 2003-04-13 22:42:35
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > chcial miec pracownika ktory ma mysli samobojcze. Zreszta ostatnio jest moda
    > na samobojstwa z powodu braku pracy, a raczej na takie posty. A tak na
    > koniec to znienawidzony przez wiekszosc McDonald ciagle czeka na nowych
    > pracownikow, wiec gadanie o braku jakiej kolwiek pracy to dla mnie zwykla
    > sciema. Jakas prace znalezc mozna w tydzien z palcem w 4 literach. Jesli
    > ktos zaprzeczy, to moge sie zalozyc
    >
    > Pozdrawiam
    > Serwisant81
    >
    > Około 14 lat temu rozmawiałam z córką narzeczonej brata mojego kolegi z
    liceum / rozmowa była przez telefon/.Dziewczyna , której rozpadała się
    rodzina / brat mojego kumpla był fajfusem mamuśki/ oczekiwała na narodziny
    rodzeństwa z tego drugiego związku.Mówiła ,że jest sama ,że mama tu a ojciec
    tam , że nikt jej nie kocha i takie tam - sam wiesz.Usłyszałam od niej
    wtedy ,że sobie coś zrobi.Pocieszyłam ją i powiedziałam - jutro będzie lepiej ,
    niedługo wakacje itd.Po dwóch tygodniach dowiedziałam się ,że wyskoczyła z
    dachu wieżowca na warszawskim Bemowie / ta mała miała 12-14 lat/.
    Od tamtej pory nie potrafię tak łatwo słuchać o samobójstwie.

    A propos pracy - studia skończyłam w 91r. i 98r. ,nigdy nie pracowałam tylko
    na 1 etacie , a na brak pracy nie narzekam.Dobrze byłoby , gdyby osoby
    szukające pracy zdały sobie sprawę, że dwie ręce to za mało.
    Uczyć się niestety trzeba się przez całe życie - bo chyba tylko to może w
    jakimś stopniu "zagwarantować",że z pracą nie będzie tragedii.
    W jednej firmie w której pracuję , pracuje kobieta 40 kilkuletnia - praca
    biurowa - babka była bez matury.W ubiegłym roku powędrowała do szkoły
    wieczorowej , uczy się ,w maju będzie zdawać maturę , a jeżeli wszystko będzie
    OK - obiecuje że to nie koniec.Dla mnie to jest piękne.
    ===
    G.

  • 35. Data: 2003-04-13 22:49:53
    Od: "przystojny kazik" <r...@N...gazeta.pl>

  • 36. Data: 2003-04-13 23:39:48
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching joik write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of nie, 13 kwi 2003 at 22:16 GMT

    >Z ktorej strony ?

    Pewno z podziemia, wiosna w końcu idzie ;)

    Pozdróvka,

    Q.
    --
    __ __.--------------------------http://yacoob.dnsalias.
    net/cv.html---.__

  • 37. Data: 2003-04-13 23:58:16
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Anna Olecka" <v...@N...gazeta.pl> writes:

    > Nie mam juz siły 8 miesiecy bez pracy. Powaznie sie zastanawiam nad
    > skonczenim ze soba. Moze macie jakis dobre bezbolesne sposoby

    znowu? to juz chyba 3 raz, jak pytasz w ciagu ostatnich paru miesiecy.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 38. Data: 2003-04-13 23:59:27
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Bronek" <s...@i...pl> writes:

    > Nie panikuj, 8 miesięcy to jeszcze nie problem. Ja jestem bezrobotny już od
    > 4 lat.

    naprawde? a z czego zyjesz? zebranina sobie na komputer wpiety do
    sieci wyzebrales datki? :)

  • 39. Data: 2003-04-14 01:58:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Serwisant81 napisał:

    > Jakas prace znalezc mozna w tydzien z palcem w 4 literach.

    Tak z ciekawosci sie jeszcze spytam - te 4 palce to w swoim czy
    pracodawcy tylku trzeba trzymac?

    Flyer

  • 40. Data: 2003-04-14 01:58:31
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Serwisant81 napisał:

    > No to ciekawe czemu Anna Olecka nie odpisala na Twoje madre i na poziomie
    > pytania o wyksztalcenie i doswiadczenie ????

    Bo moze nie siedzi na sieci caly dzien. Co prawda mam swoj podzial na
    "cichych samobojcow" i "glosnych pseudosamobojcow", ale nigdy nie nalezy
    takich przypadkow olewac. To nie statystyka.

    > Jak ktos moze powaznie myslec o szukaniu pracy
    > i pod tak glupim postem podpisac sie imieniem i nazwiskiem.

    Cwiczenie myslowe - potrzebuje pomocy ale nie chce sie ujawniac (nie
    probuj tego zrozumiec, bo Ci sie obwody przegrzeja ;) ). Albo po prostu
    nie jest nawykla do internetu, a moze jest i wie, ze grupy to "kolka
    rozancowe" z dosyc mala publika.

> [...]
    > sciema. Jakas prace znalezc mozna w tydzien z palcem w 4 literach. Jesli

    Gdziezby smial zaprzeczac - szczegolnie jak np. ktos jest inwalida albo
    osoba w starszym wieku ;).

    To moze sam pojdziesz do McDonalda i zarobisz na czynsz i rodzine, a
    moze rodzina pomoze, bo za to co zarobisz w Macu to nawet na czynsz nie
    wystarczy. I mysle, ze rodzina bedzie dumna z Ciebie i tylko dlatego
    bedzie doplacac cale zycie do twojego utrzymania - w koncu nie kazdy
    moze powiedziec, ze pracuje w McDonaldzie! ;).

    Flyer