PracaGrupypl.praca.dyskusjeSamobójstwo › Re: Samobójstwo
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Samobójstwo
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Date: 13 Apr 2003 22:45:21 +0200

    "Serwisant81" <s...@w...pl> wrote in
    news:b7chmr$14b$1@nemesis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > No to ciekawe czemu Anna Olecka nie odpisala na Twoje madre i na
    > poziomie pytania o wyksztalcenie i doswiadczenie ???? Czy moze juz
    > skonczyla z zyciem czy raczej jej post to zart.

    Jest wiele mozliwosci. Poczekajmy, moze nabierze odwagi.

    > Jak ktos moze powaznie
    > myslec o szukaniu pracy i pod tak glupim postem podpisac sie imieniem
    > i nazwiskiem.

    Nie wiadomo czy prawdziwym. Poza tym niektorzy maja sklonnosc do zakladania "ee, i
    tak mi wszystko jedno" - co oczywiscie jest bledem, ale zdarza sie w sytuacjach depr.

    /ciach.../

    > A tak na koniec to znienawidzony przez
    > wiekszosc McDonald ciagle czeka na nowych pracownikow, wiec gadanie o
    > braku jakiej kolwiek pracy to dla mnie zwykla sciema. Jakas prace
    > znalezc mozna w tydzien z palcem w 4 literach.

    Jakas to mozna znalezc zawsze. Ale jesli ktos ma np. duze zobowiazania to moze mu sie

    ta praca na nic nie zdac, lepiej skupic sie na szukaniu pracy odpowiadajacej
    kwalifikacjom.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.