PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sabre - jak duza konkurencja?

  • 1. Data: 2005-04-01 00:06:22
    Temat: Sabre - jak duza konkurencja?
    Od: s...@p...onet.pl

    Czy ktos orientuje sie, jak wielu kandydatow przypada na miejsce w Sabre?
    Niektore firmy podaja taka informacje nowo zatrudnianym osobom, wiec moze ktos wie.

    Pozdrawiam,
    S.

  • 2. Data: 2005-04-01 13:37:40
    Temat: Re: Sabre - jak duza konkurencja?
    Od: "Rocco" <r...@g...pl>

    > Czy ktos orientuje sie, jak wielu kandydatow przypada na miejsce w Sabre?
    > Niektore firmy podaja taka informacje nowo zatrudnianym osobom, wiec moze
    ktos wie.

    A co to za firma?

    poadr.

  • 3. Data: 2005-04-01 16:08:28
    Od: "Toma" <t...@W...neostrada.pl>

> [...]
    > Niektore firmy podaja taka informacje nowo zatrudnianym osobom, wiec moze

    tego nie wiem - ale wiem ze szukaja okolo 100 osob teraz - otwieraja oddzial
    w Karakowie

    Tomek

  • 4. Data: 2005-04-01 19:39:53
    Od: Krzysztof Adamski <k...@o...pl>

    Toma napisał(a):
    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tego nie wiem - ale wiem ze szukaja okolo 100 osob teraz - otwieraja
    > oddzial w Karakowie
    >
    > Tomek

    Witam,

    Oddział już jest od 2000 roku - teraz z tego co wiem planują zwiększanie
    zatrudnienia. Dzisiaj miałem tam pierwszy dzień pracy - same pozytywne
    wrażenia :)

    Pozdrawiam,

    Krzysiek

  • 5. Data: 2005-04-01 21:40:14
    Od: "marcin" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Adamski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Oddział już jest od 2000 roku - teraz z tego co wiem planują zwiększanie
    > zatrudnienia. Dzisiaj miałem tam pierwszy dzień pracy - same pozytywne
    > wrażenia :)

    a mają oni polska stronke?gdzie w ogole wyslac oferte?

    pozdrawiam,
    marcin

  • 6. Data: 2005-04-01 22:02:02
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    > tego nie wiem - ale wiem ze szukaja okolo 100 osob teraz - otwieraja
    oddzial
    > w Karakowie

    a wiesz moze od kiedy maja otworzyc Krakow?

  • 7. Data: 2005-04-02 05:32:16
    Od: Krzysztof Adamski <k...@o...pl>

    marcin napisał(a):

    > a mają oni polska stronke?gdzie w ogole wyslac oferte?
    >
    > pozdrawiam,
    > marcin

    Witam,

    Polskiej strony to nie bardzo - ale ja zgłaszałem się poprzez agencję
    Modis. Nawet dzisiaj dostałem kolejną ofertę pracy z HRK (opublikowana
    właśnie przez Modis):

    http://praca.hrk.pl/common/advert_templates/modis.as
    p?idA=92168&openerc=1

    Jakby co to życzę powodzenia :)

    Pozdrawiam,

    Krzysiek

  • 8. Data: 2005-04-02 06:56:02
    Od: "marcin" <b...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Polskiej strony to nie bardzo - ale ja zgłaszałem się poprzez agencję
    > Modis. Nawet dzisiaj dostałem kolejną ofertę pracy z HRK (opublikowana
    > właśnie przez Modis):

    a mógłbyś napisać kilka słów o rekrutacji? o co pytają, czy robią jakieś
    testy etc.?

    pozdrwiam,
    marcin

  • 9. Data: 2005-04-02 10:27:44
    Od: Krzysztof Adamski <k...@o...pl>

    marcin napisał(a):
    > Użytkownik "Krzysztof Adamski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a mógłbyś napisać kilka słów o rekrutacji? o co pytają, czy robią jakieś
> [...]

    Rekrutacja trwa dosyć długo - w moim przypadku ok. 3h. Najpierw jest
    przedstawienie firmy, potem test umiejętności - ja akurat wypełniałem
    odnośnie Java. I potem jest rozmowa już bardziej techniczna, omawianie
    odpowiedzi testu itd... To wszystko w języku polskim jak i angielskim.

    Pozdrawiam,

    Krzysiek

  • 10. Data: 2005-04-02 10:36:37
    Od: "marcin" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > odnośnie Java. I potem jest rozmowa już bardziej techniczna, omawianie
    > odpowiedzi testu itd... To wszystko w języku polskim jak i angielskim.

    dzieki za info

    pozdrawiam,
    marcin