PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odprawy z tytułu rozwiązania stosunku pracy z przyczyn dotyczących pracodawcy

  • 1. Data: 2005-03-31 21:55:51
    Temat: Odprawy z tytułu rozwiązania stosunku pracy z przyczyn dotyczących pracodawcy
    Od: "Sebastian T." <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    W jaki sposób liczy się wysokość kwoty odprawy z tytułu rozwiązania stosunku
    pracy z przyczyn dotyczących pracodawcy?
    Powiedzmy że zarobiłem w ostatnich 3 miesiącach: 1700zł, 1500zł, 1500zł
    (BRUTTO).
    Czy z odprawy odrpowadza się składki ZUS i inne (bo z tego co słyszałem do
    odprowadza się tylko do US podatek 19%)?