PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dodatkowa praca

  • 1. Data: 2005-03-31 17:51:43
    Temat: Dodatkowa praca
    Od: "Mateusz" <g...@t...pl>

    Praca jest przez internet.Też na początku byłem sceptyczny.Trzeba włożyc
    troche wysiłku, ale gdzie rozdaje sie pieniadze za darmo? Jeśli jesteś nadal
    zainteresowany to wyslij zapytanie pod adres g...@t...pl ja odpowiem
    wysyłając dokładne informacje. Pozdrawiam i zachęcam!

  • 2. Data: 2005-03-31 19:12:33
    Temat: Re: Dodatkowa praca
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 31 mar 2005 w liście [news:d2hdjr$h5o$1@nemesis.news.tpi.pl]
    Mateusz [g...@t...pl] napisał(a):

> [...]
    > włożyc troche wysiłku, ale gdzie rozdaje sie pieniadze za darmo?
    > Jeśli jesteś nadal zainteresowany to wyslij zapytanie pod adres

    Standardowo już:

    Uwaga! Oszust!

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 3. Data: 2005-03-31 19:22:20
    Od: "Mateusz" <g...@t...pl>

    Sam w to troche włożyłem i nie mam zamiaru nikogo oszukiwać.

  • 4. Data: 2005-03-31 19:30:35
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 31 mar 2005 w liście [news:d2hito$35k$1@nemesis.news.tpi.pl]
    Mateusz [g...@t...pl] napisał(a):

    > Sam w to troche włożyłem i nie mam zamiaru nikogo oszukiwać.

    Gdybyś czytał tą grupę, to byś wiedział, że takich biznesmenów jak ty
    pojawia się tu na pęczki i wszyscy są gonieni. Za co? Za wciskanie tego
    samego kitu, zazwyczaj piramidki finansowej, MLM, czy innego badziewia.
    Idź sobie i nie wracaj, spamerze jeden.

    Ps. A jeżeli się mylę, to oświeć nas proszę, na czym polega to twoje
    zarabianie przez internet. Pośmiejemy się trochę...

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 5. Data: 2005-03-31 22:34:13
    Od: mgl <m...@s...net>

    Mateusz wrote:

> [...]
    > zainteresowany to wyslij zapytanie pod adres g...@t...pl ja odpowiem
    > wysyłając dokładne informacje. Pozdrawiam i zachęcam!

    chyba jednak za dużo wkładasz wysiłku w tę pracę, bo nie zauważyłeś, że
    to _kompletnie_ nie ta grupa - odpocznij chwilę i wyślij to na
    pl.praca.oferowana (i nie dziw się, że się tam nie pojawi)

    --
    mgl

  • 6. Data: 2005-04-01 10:30:50
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Mateusz [Thu, 31 Mar 2005 21:22:20 +0200]:

    > Sam w to troche włożyłem i nie mam zamiaru nikogo oszukiwać.

    Alez masz. Wrecz juz oszukujesz, chociaz moze faktycznie
    o tym nie wiesz. Poczytaj:

    http://di.com.pl/n/?lp=9107

    Kira

  • 7. Data: 2005-04-01 10:45:23
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Fri, 01 Apr 2005 12:30:50 +0200, Kira <c...@e...pl> napisał:

    > Re to: Mateusz [Thu, 31 Mar 2005 21:22:20 +0200]:

    > Alez masz. Wrecz juz oszukujesz, chociaz moze faktycznie
    > o tym nie wiesz. Poczytaj:
    >
    > http://di.com.pl/n/?lp=9107

    Tak w sumie, MSZ, śmierć frajerom. Skoro sam sobie kupił ten raport czy
    coś tam, to dlaczego mu zabraniać szukania następnych idiotów?

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 8. Data: 2005-04-02 17:32:34
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    mgl napisał(a):

    > chyba jednak za dużo wkładasz wysiłku w tę pracę, bo nie zauważyłeś, że
    > to _kompletnie_ nie ta grupa - odpocznij chwilę i wyślij to na
    > pl.praca.oferowana (i nie dziw się, że się tam nie pojawi)

    Ej. Ja proszę nie namawiać. Na każde ogłoszenie tutaj, oni potrafią
    wysłać 3-5 kopii na ppo (zapewne dziwiąc się dlaczego się nie ukazuje).
    Plus mam ogłoszenia od innych, którzy tu nie pisują.

    Proszę więc ich nie zachęcać, bo tylko mi bazę zaśmiecają. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer