PracaGrupypl.praca.dyskusje › "SZTYWNY" Pracodawca

  • 1. Data: 2003-10-04 21:08:16
    Temat: "SZTYWNY" Pracodawca
    Od: "TYPHOON" <e...@W...pl>

    Mam pytanie które gnębi mnie juz od jakiegos czasu. Ostatnio składałem papiery
    do pewnej firmy w sprawie pracy. Mój przyszły pracodawca zazadal CV i list
    motywacyjny. Złożyłem to w formie @ (bo takie były wymagania) i po jakims czasie
    dowiedzialem sie ze moje CV jest SZTYWNE!!
    Mam więc pytanie i prosze o odp. co oznzcza ze CV jest SZTYWNE?? Przeciez jakby
    na to nie patrzec jest to DOKUMENT ktory pisze sie zgodnie z obowiazujacymi
    regułami i zasadami. Wiec czego on sie spodziewal??

  • 2. Data: 2003-10-04 21:27:05
    Temat: Odp: "SZTYWNY" Pracodawca
    Od: "Yoda" <y...@y...com>

    Użytkownik TYPHOON <e...@W...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...onet.pl...
> [...]
    obowiazujacymi
    > regułami i zasadami. Wiec czego on sie spodziewal??

    O..., jak sie go nie zapytasz, to sie nigdy nie dowiesz!

  • 3. Data: 2003-10-04 21:30:50
    Temat: Re: "SZTYWNY" Pracodawca
    Od: "" <e...@i...pl>

    > O..., jak sie go nie zapytasz, to sie nigdy nie dowiesz!
    Hehehe dzieki za rade :o) naprawde pomocna tyle tylko ze ja kolesia na oczy nie
    widzialem a jego opinie o moim CV oznałem z ust znajomej, ktora jest dobra
    znajoma mojego pracodawcy (ale namieszalem). Mniejsza o to dzieki za rade zawsze
    to cos:o)

  • 4. Data: 2003-10-05 00:52:35
    Od: "Rally" <M...@n...e-mail>

    Ludzik TYPHOON <e...@W...pl> w przyplywie natchnienia
    napisal co nastepuje:

    > regułami i zasadami. Wiec czego on sie spodziewal??

    Moze zainteresowan nie wpisales?

    --
    Mariusz
    "Bez sztuki pozostalaby jedynie beznadziejnosc"

  • 5. Data: 2003-10-05 10:21:33
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "TYPHOON" <e...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    obowiazujacymi
    > regułami i zasadami. Wiec czego on sie spodziewal??

    W ogóle się tym nie przejmuj, nie dojdziesz, co on miał na myśli pod tym
    pojęciem i czego mógł chcieć... Może to pojęcie powstało na potrzeby chwili?
    Potraktowałabym to tylko jako wskazówkę, że może CV warto przeredagować, coś
    pozmieniać

    mangha
    mangha

  • 6. Data: 2003-10-05 10:57:54
    Od: "onsok" <n...@w...pl>

    mangha wrote:
> [...]
    > tym pojęciem i czego mógł chcieć... Może to pojęcie powstało na
    > potrzeby chwili? Potraktowałabym to tylko jako wskazówkę, że może CV

    Taaaaaaaa .. i okaze sie ze nastepny pracodawca stwierdzi iz CV
    ,, jest za luzne'' :)
    Pozdr

  • 7. Data: 2003-10-05 11:48:00
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "Rally" w wiadomości news:blnq0q$4hq$1@news.onet.pl napisal(a):

    > Moze zainteresowan nie wpisales?

    Zdecydowanie zabraklo kaczora, czy jakiegos innego cliparta ;-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 8. Data: 2003-10-05 16:26:24
    Od: "" <e...@i...pl>

    Hehehe
    A ja wam powiem jeszcze ze to CV oraz list motywacyjny byl pisany w celu
    uzyskania mozliwosci pracy na promocji. To nie wyobrażam sobie jak ma być
    zredagowane gdybym starał sie o prace na stanowisko kierownicze :o)

    POZDROWIONKA

  • 9. Data: 2003-10-05 17:28:19
    Od: "banesto" <B...@g...mm.pl>

> [...]
    obowiazujacymi
    | regułami i zasadami. Wiec czego on sie spodziewal??

    Facet najprawdopodobniej ma nie po kolei w głowie, albo zupełnie nie
    ma pojęcia o tym jak powinno wygladać CV!
    Potencjalnego pracodawcę, który wygłasza temu podobne sądy, najlepiej
    "podziękować" i skupić swoje wysiłki w poszukiwaniu pracy w innej
    firmie.

    banesto

  • 10. Data: 2003-10-05 20:25:50
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

> [...]
    > uzyskania mozliwosci pracy na promocji. To nie wyobrażam sobie jak ma być
    > zredagowane gdybym starał sie o prace na stanowisko kierownicze :o)

    Hm powyżej sam sobie odpowiedziałeś dlaczego uznał Twoje CV za sztywne.
    Ludzie do pracy na promocjach itp powinni się odznaczać dużą wyobraźnią i
    kreatywnością.
    Po CV od razu widać czy ktoś jest sztywniak czy potrafi się rozluźnić czy
    jest szblonowy, czy pewny siebie.
    Może to się zdziwisz, ale jak przyjmuję CV to notuję takie spostrzeżenia.
    Często się sprawdzają.
    Na koniec mogę dodać, że moim zdaniem sztywne CV (bo też używam takiego
    określenia) to właśnie taki typowy szablon. Informacje, które zawiera CV
    można podać na tysiące różnych sposobów. Można opisać osiagniecia sukcesy,
    dodać zainteresowania, zalety, wady, preferencje do zajęć w pracy. Można je
    fajnie zorganizować graficznie, aby było czytelne i ładne.
    Można poprzestać na wymianie kolejnych miejsc pracy i stanowisk, które nic
    nie mówią i pominąć swoje zalety i zainteresowania. Zostawić standard w
    Worldzie i to jest właśnie sztywne CV.
    Pozdrawiam
    Alicja