PracaGrupypl.praca.dyskusje › "SZTYWNY" Pracodawca

  • 11. Data: 2003-10-06 08:29:53
    Temat: Re: "SZTYWNY" Pracodawca
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Potencjalnego pracodawcę, który wygłasza temu podobne sądy, najlepiej
    > "podziękować" i skupić swoje wysiłki w poszukiwaniu pracy w innej
    > firmie.
    Masz racje. Trzeba go zwolnic.
    I wystawic wilczy bilet, zeby juz nigdy nie byl pracodawca.

    ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    )))))))))))))))))))))

    PiotrG

  • 12. Data: 2003-10-06 09:35:40
    Od: "KRIS" <d...@g...pl>

    "Alicja" <a...@o...pl> wrote in message
    > Zostawić standard w
    > Worldzie i to jest właśnie sztywne CV.
    > Pozdrawiam
    > Alicja
    W Worldzie powiadasz... ;))
    Pozdrówka
    KRIS

  • 13. Data: 2003-10-07 20:53:34

    > Po CV od razu widać czy ktoś jest sztywniak czy potrafi się rozluźnić czy
    > jest szblonowy, czy pewny siebie.

    Dziekuję za dokładne rady i napewno wezme sobie do serca to co napisałaś, ale
    powiedz mi jedno jak po CV mozna określić czy ktoś jest pewny siebie??

    A na marginesie jutro ide na spotkanie z przyszlym pracodawca - moja poprawka CV
    chyba juz nie byla sztywna i rozmiękczyła pracodawce ;) POZDROOWKA