PracaGrupypl.praca.dyskusje"SZTYWNY" Pracodawca › Re: "SZTYWNY" Pracodawca
    From: "Alicja" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "SZTYWNY" Pracodawca
    Date: Sun, 5 Oct 2003 22:25:50 +0200

    > Hehehe
    > A ja wam powiem jeszcze ze to CV oraz list motywacyjny byl pisany w celu
    > uzyskania mozliwosci pracy na promocji. To nie wyobrażam sobie jak ma być
    > zredagowane gdybym starał sie o prace na stanowisko kierownicze :o)

    Hm powyżej sam sobie odpowiedziałeś dlaczego uznał Twoje CV za sztywne.
    Ludzie do pracy na promocjach itp powinni się odznaczać dużą wyobraźnią i
    kreatywnością.
    Po CV od razu widać czy ktoś jest sztywniak czy potrafi się rozluźnić czy
    jest szblonowy, czy pewny siebie.
    Może to się zdziwisz, ale jak przyjmuję CV to notuję takie spostrzeżenia.
    Często się sprawdzają.
    Na koniec mogę dodać, że moim zdaniem sztywne CV (bo też używam takiego
    określenia) to właśnie taki typowy szablon. Informacje, które zawiera CV
    można podać na tysiące różnych sposobów. Można opisać osiagniecia sukcesy,
    dodać zainteresowania, zalety, wady, preferencje do zajęć w pracy. Można je
    fajnie zorganizować graficznie, aby było czytelne i ładne.
    Można poprzestać na wymianie kolejnych miejsc pracy i stanowisk, które nic
    nie mówią i pominąć swoje zalety i zainteresowania. Zostawić standard w
    Worldzie i to jest właśnie sztywne CV.
    Pozdrawiam
    Alicja