PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel handlowy

  • 1. Data: 2003-10-04 21:55:22
    Temat: Przedstawiciel handlowy
    Od: "Tomasz Płomiński" <t...@w...pl>

    Witam,

    szukam porad, materiałów jak być dobrym przedstawiciele handlowym.O co pytać
    klienta itp.
    W mojej firmie zaistniała potrzeba zatrudnienia przedstawiciela; wyraziłem
    chęć, ale do końca nie wiem jak się do tego zabrać.

    Tomo

  • 2. Data: 2003-10-04 22:42:17
    Temat: Re: Przedstawiciel handlowy
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Sat, 4 Oct 2003 23:55:22 +0200, "Tomasz Płomiński" <t...@w...pl> wrote:

    >szukam porad, materiałów jak być dobrym przedstawiciele handlowym.

    Jaka branza, jaki towar, i jaka strategia sprzedazy???

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 3. Data: 2003-10-05 17:41:42
    Od: "PiTiP" <s...@p...pl>

    artykuły reklamowe, gadżety reklamowe. Import z Azji

  • 4. Data: 2003-10-05 17:46:34
    Od: "PiTiP" <s...@p...pl>

    artykuły reklamowe, gadżety reklamowe: długopisy, parasole; rzeczy na
    gratisy. Import z Azji

  • 5. Data: 2003-10-05 22:22:42
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Sun, 5 Oct 2003 19:46:34 +0200, "PiTiP" <s...@p...pl> wrote:

    >artykuły reklamowe, gadżety reklamowe: długopisy, parasole; rzeczy na
    >gratisy. Import z Azji

    No to porada jest prosta - zapros do siebie do firmy pod pozorem ze chcesz
    przeprowadzic akcje reklamowa, promocyjna, etc..... kilku przedstawicieli z
    konkurencji - zobacz co Ci sie spodoba i powiel to, ale jeszcze baczniejsza
    uwage zwroc na to co Ci sie nie spodoba i wyeliminuj to. Popros kilkoro
    znajomych o to samo - bo kazdy ma swoje zdanie - i juz bedziesz wiedzial.

    A znajomy po takim spotkaniu nawet juz wiedzial kogo zatrudnic :-)

    Kyniu

    --