PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracuj na siebie, nie na kogos

  • 1. Data: 2003-10-04 19:50:54
    Temat: Pracuj na siebie, nie na kogos
    Od: "Joanna" <f...@W...onet.pl>

    Dla wszystkich poszukujacych pracy mam mysle sobie propozycje godna
    rozpatrzenia. Od roku pracuje w znanej firmie kosmetycznej zajmujacej sie
    sprzedaza bezposrednia kosmetykow. Wiele osob podchodzi do tego typu biznesow z
    dystansem, wiekszosc mysli bardzo stereotypowo. Ja zwlekalam z decyzja 2 lata,
    ktore bezpowrotnie zmarnowalam, bo wlasnie wtedy myslalam tak jak wiekszosc.
    Teraz zarabiam tyle co moj maz, pracujac po kilka godzin tygodniowo. I co
    najwazniejsze: nie mam szefa, nikt mi nie mowi ile czasu musze poswiecac na
    prace, mam czas dla mojego dwuletniego syna i wielkie perspektywy przed soba.
    Mysle, ze istotne jest, ze nie zajmuje sie sprzedaza, tylko pracuje na
    podstawie planu marketingowego firmy. Plan ten ma na celu powodowanie obrotu
    handlowego firmy. Dajcie sobie szanse. Czasem warto sprobowac...zwlaszcza kiedy
    nie ma zadnego ryzyka. Jezeli ktos chce sie skontaktowac w tej sprawie, podaje
    mojego maila: f...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-10-04 20:05:04
    Temat: Re: Pracuj na siebie, nie na kogos
    Od: "Jurek Minus" <a...@f...pl>

    Joanna <f...@W...onet.pl> typed:

    > Dla wszystkich poszukujacych pracy mam mysle sobie propozycje godna
    > rozpatrzenia.

    [...]

    dobre, dobre,

    ZZ