PracaGrupypl.praca.dyskusje › SCOTT FETZER. Co to za firma?

  • 1. Data: 2003-09-15 19:05:17
    Temat: SCOTT FETZER. Co to za firma?
    Od: "aki999" <a...@W...pl>

    Witam,

    Przeczytałem ostatnio oferty pracy firmy 'SCOTT FETZER'. Czy ktoś się juz
    zetknął z ta firmą? Kto to jest i czym się zajmuje? Oferty sa atrakcyjne na
    pierwszy rzut oka, ale informacji o tej firmie nie mogłem znaleźć. Jest trochę
    informacji o ich odddziałach na świecie, z których każdy zajmuje się czym
    innym ...

    Czy ktoś może mi pomóc?

  • 2. Data: 2003-09-16 07:27:22
    Temat: Re: SCOTT FETZER. Co to za firma?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "aki999"
    > Przeczytałem ostatnio oferty pracy firmy 'SCOTT FETZER'. Czy ktoś się juz
    > zetknął z ta firmą? Kto to jest i czym się zajmuje?

    od czego masz google - ja tam widzę ze glownie urządzeniami domowymi
    np odkurzaczami
    *** blad ***