PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzućcie okim na mój cv i lm [ponownie] › Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    Date: Sun, 6 Nov 2005 00:18:12 +0100

    Użytkownik "Meantic" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dkiu34$k1i$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Zgoda na przetwarzanie danych jest bardzo ważna. Zmniejszając czcionkę
    > tego stwierdzenia chcemy cos ukryć.

    Niezbyt prawda. Klauzula o przetwarzaniu w aplikacjach jest biurokratycznym
    odpryskiem zle skonstruowanej ustawy o ochronie danych osobowych i ci
    rekrutujacy, ktorzy sie tym przejmuja, rzucaja okiem na pol sekundy
    zobaczyc, czy jest. Jako standardowa formulka, nie niesie ze soba zadnych
    oryginalnych, wartych eksponowania tresci. Po prostu trzeba zamiescic,
    drukiem na tyle duzym, zeby byl czytelny, ale nie wiekszym.

    > Chcę pokazać, że do zrobienia np. ksera nie potrzebuje asystenki,
    > sekretarki. To ważna rzecz, stwierdza moją samodzielność w wykonywaniu
    > pewnych zadań.

    Lekka przesada. Nauczyc sie skopiowac kartke w kserze to minuta. Nie
    spotkalam w zyciu osoby, ktora by miala problem z ta czynnoscia. Wiesz, ze
    trzeba wlozyc kartke pod pokrywe, a potem patrzysz na panel sterowania, na
    ktorym guziki sa zwykle tak dobrze opisane, ze kazdy bedzie wiedzial, co
    nacisnac :)
    Eksponowanie zbyt prostych i powszechnych umiejetnosci budzi podejrzenia, ze
    nie masz nic lepszego do pochwalenia sie. W kontekscie chwalenia sie
    znacznie bardziej zaawansowanymi rzeczami zdradza brak pewnosci siebie co do
    tych bardziej zaawansowanych rzeczy - skoro sie desperacko dodaje wszystko,
    cokolwiek sie umie, zeby tylko zwiekszyc ilosc.

    I.