PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifkacyjna...

  • 1. Data: 2004-03-15 09:47:05
    Temat: Rozmowa kwalifkacyjna...
    Od: "vorest" <v...@g...pl>

    Witam,
    Mam takie pytanko czy zadana wam kiedys na rozmowie takie pytanie: "Z czym
    kojarzy Ci sie liczba 51 ?"
    Jak jest "prawidlowa" odpowiedz na to pytanie ?:)))
    Dzieki...

  • 2. Data: 2004-03-15 09:50:16
    Temat: Re: Rozmowa kwalifkacyjna...
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Użytkownik "vorest" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kojarzy Ci sie liczba 51 ?"
    > Jak jest "prawidlowa" odpowiedz na to pytanie ?:)))

    Nie mam zielonego pojecia... ale mi sie kojarzy zdecydowanie ze skladka na
    ZUS :-)

    pozdrowionka
    Ewa

  • 3. Data: 2004-03-15 09:59:26
    Od: "vorest" <v...@g...pl>

    :)))
    Z 666 tez nie bylo by problemu ;)))

  • 4. Data: 2004-03-15 10:05:12
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2004-03-15 10:13:03
    Od: marcins <m...@c...pl>

    vorest wrote:
> [...]
    > kojarzy Ci sie liczba 51 ?"
    > Jak jest "prawidlowa" odpowiedz na to pytanie ?:)))

    hmm "Area 51" ;)

  • 6. Data: 2004-03-15 10:20:57
    Od: "bert" <nie@podaję.na.newsach.bo.spamerzy>

    http://www.paragraf51.com/Artykul.htm

  • 7. Data: 2004-03-15 10:26:51
    Od: "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    a może to chodzi o więcej niż połowę
    np. 51%
    :))
    A tak na marginesie - niektórzy to mają pomysłowe pytania.

    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 8. Data: 2004-03-15 10:36:15
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    > kojarzy Ci sie liczba 51 ?"
    > Jak jest "prawidlowa" odpowiedz na to pytanie ?:)))

    The 51st - film z Samuelem L. Jackonem. Tytułowy 51 stan, to nowy narkotyk,
    który miał wprowadzać w "51 stan" świadomości, będący zarazem przenośnią do
    nowego stanu USA, gdzie jest wieczne szczęście itp..

    pozdr
    Krzysiek

  • 9. Data: 2004-03-15 10:39:08
    Od: "elektromeks" <e...@i...pl>

    obstawiam zakończenie numeru konta ZUS 51, 52, 53

  • 10. Data: 2004-03-15 10:59:14
    Od: "Maciek" <b...@o...pl>

    no ja myślę że chodzi o strefę 51. tam wszystko się może wydarzyć, nawet UFO
    tam ląduje