PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie dostalem Pita - jak sie rozliczyc?

  • 1. Data: 2004-03-14 23:31:09
    Temat: Nie dostalem Pita - jak sie rozliczyc?
    Od: m...@l...localdomain

    Od bylego pracodawcy nie dostalem PITa i firma jest w upadlosci....

    Jak sie rozliczyc, bo dodatkowo mialem tam kilka umow zlecen
    i wplacone na moje konto pieniadze byly np. brutto tak jak
    bylo na umowe..a drugi raz wogole jakos fikcyjnie wyliczone...

    no i nie mam pojecia ile podatku (i czy wogole) byl zaplacony...

    co robic?

  • 2. Data: 2004-03-15 01:47:29
    Temat: Re: Nie dostalem Pita - jak sie rozliczyc?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <m...@l...localdomain> napisał w wiadomości
> [...]
    > bylo na umowe..a drugi raz wogole jakos fikcyjnie wyliczone...
    >

    > no i nie mam pojecia ile podatku (i czy wogole) byl zaplacony...

    Moze uda ci sie skontaktowac prywatnie z byla ksiegowa firmy? Powinna
    pamietac jaki byly zasady platnosci.?

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 3. Data: 2004-03-15 06:06:30
    Od: m...@l...localdomain

    > Moze uda ci sie skontaktowac prywatnie z byla ksiegowa firmy? Powinna
    > pamietac jaki byly zasady platnosci.?

    Niestety bez szans... pozatym ksiegowa cienka byla
    i o podatkach wiedziala mniej odemnie...

    wiec co robic?

  • 4. Data: 2004-03-15 06:54:16
    Od: g...@p...onet.pl

    > Niestety bez szans... pozatym ksiegowa cienka byla
    > i o podatkach wiedziala mniej odemnie...
    >
    > wiec co robic?

    jestem w podobnej sytuacji. Urzad Skarbowy poradzil, zeby zsumowac wyplacone
    kwoty netto, z nich wyliczyc brutto i je wpisac do PITa. Do deklaracji dolozyc
    tez kartke z opisem sytuacji i danymi firmy.

    pozdrawiam,

    glos

  • 5. Data: 2004-03-15 07:30:48
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

> [...]
    dolozyc
    > tez kartke z opisem sytuacji i danymi firmy.

    A jaką podał podstawę prawną takiego postepowania?

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H