PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca__Co o tym myslicie ?

  • 1. Data: 2004-03-15 10:08:55
    Temat: Praca__Co o tym myslicie ?
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Udalo mi sie znalesc prace w Niemczech przez Internet.
    (bylem nawet na wstepnej rozmowie, i na 90% chca bym dla nich pracowal).

    Praca ma polegac na tym ze Niemcy zlecaja polskim firmom wykonanie
    podzespolów do swoich urzadzen.
    Narazie maja kontakty z trzema firmami (okolice Warszawy) i ja mialbym
    dbac aby nie bylo problemów z zamowieniami, zaplatami, dostawami itd.

    Od czego zalezy moja zaplata?
    Ile mozna srednio zarobic?
    Gdzie mam placic podatek itd.?

    Ciekaw jestem co myslicie o takiej pracy.
    Moze ktos ma podobne zajecie?

    Wczesniej robil to dla nich Polak mieszkajacy na stale w Niemczech.
    Powiedzieli mi ze ciezko zachorowal i rezygnuje z tej pracy.

    Chcialbym z nim porozmawiac ale raczej jest to niemozliwe.

    Patek