PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG

  • 41. Data: 2003-06-27 13:12:44
    Temat: Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Od: "Grzesiek" <p...@N...pl>

    > Zwłaszcza, że w ogłoszeniu nie było mowy o tym, w jakiego rodzaju
    > wydawnictwie (serwis internetowy/gazet itp.) jest to praca. O tym, że to
    ma
    > być e-gsm.pl, dowiedziałam się na GG dopiero. A wcześniej również nie
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > zetknęłam się z tym serwisem.

    Cos mi sie tu nie zgadza, gdyz w samym ogloszeniu byl podany adres
    internetowy, a Ty teraz twierdzisz, ze dowiedzialas sie o nim podczas
    rozmowy przez GG? Patrz swoj pierwszy post, rozpoczynajacy te dyskusje.

    Pozdrawiam
    Grzesiek

  • 42. Data: 2003-06-27 13:19:26
    Temat: Odp: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Użytkownik Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bdhbos$j73$...@a...sgh.waw.pl...
    >Nie wnikam w to, że proponujący pracę zachował się
    > mało profesjonalnie próbując rekrutować przez GG. Natomiast Ty
    > zachowałaś się po prostu niekulturalnie ujawniając treść
    > prywatnej rozmowy tutaj.

    A co Cię to interesuje czy ujawnię tu, czy gdzie indziej prywatną rozmowę??
    Zmusza Cię ktoś do czytania??? Sam chciałeś przeczytać.

    A o rozmowie o pracę przez gg powiem tyle, że jest to żenada i nigdy w życiu
    nie prowadziłbym, ani nie rozmawaił z potencjalnym pracodawcą przez gg!! Tak
    jakby jedna strona miała drugą gdzieś!
    --
    Pozdrawaim Siara
    press e...@w...pl

  • 43. Data: 2003-06-27 13:22:37
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Użytkownik <p...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
    > Bardzo dobrze to o Pani swiadczy, udostepnienie naszej prywatnej rozmowy.
    > Niestety myli sie Pani, nie byla to rozmowa kwalifikacyjna lecz
    rozpoznawcza.
    > Z osoba powazna (nie taka jak Pani) jestem umowiony dzis na spotkanie w
    > sprawie podjecia pracy. Mam nadzieje, ze pokaze Pani tego posta swojemu
    > przyszlemu pracodawcowi, ciekawe jak on na ten nie profesjonalizm
    zaaraguje.
    > Nic tylko patrzec co z takiej pracownicy bedzie.
    > Pozdrawiam
    > Pawel Gasiorski
    > www.e-GSM.pl

    Jakiś Ty teraz mądry, hmm Skończ człowieku bo dałeś d..y i próbujesz teraz
    wybrnąć! Kiepsko Ci idzie.

    --
    Pozdrawaim Siara
    press e...@w...pl

  • 44. Data: 2003-06-27 13:23:35
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    Myślę że to był jakiś młody pewniaczek, niudolnie robiący z siebie
    super biznesmenanie.
    Zresztą jeśli ktoś zaproponowałby mi rozmowę przez GG nie zawracałabym sobie
    nim głowy i szukała gdzie indziej szczęścia.
    Z rozmowy GG wynikało że masz doświadczenie i nie jestes nowicjuszką wiec
    nie rozumie dlaczego w ogóle wdałaś się w tą cała historię, ciekawość?

    Pozdrawiam
    M.

  • 45. Data: 2003-06-27 13:29:17
    Od: "Jacek Kusmierzak" <j...@l...com.pl>

    Jakiej pracownicy bo chyba tu czegos nie rozumie. To jest Panie bądź
    ewentualnie osoba która rozwarzała podjęcie współpracy z (dla potrzeb
    chwili) tobą.

    --
    Jacek K.

  • 46. Data: 2003-06-27 13:39:19
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Użytkownik Grzesiek <p...@N...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:gpXKa.30467$k...@n...chello.at...
> [...]
    > internetowy, a Ty teraz twierdzisz, ze dowiedzialas sie o nim podczas
    > rozmowy przez GG? Patrz swoj pierwszy post, rozpoczynajacy te dyskusje.

    Bo ta rpzmowa to taka mała kryptoreklama! Kto po przeczytaniu rozmowy nie
    skusił się na odwiedziny strony??? - wyjątki
    --
    Pozdrawaim Siara
    press e...@w...pl

  • 47. Data: 2003-06-27 13:42:08
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    Zresztą jeśli ktoś zaproponowałby mi rozmowę przez GG nie zawracałabym
    sobie
    > nim głowy i szukała gdzie indziej szczęścia.

    Wydaje mi sie ze problem nie lezy w tym ze rozmowa byla przez GG. Czasem
    jesli praca jest via net to tylko ostatni etap rozmow powinien sie odbywac
    osobiscie. Wczesniejsze tak jak bedzie przebiegala praca.
    Nie chodzi tez tu o to czy Iza byla przygoto

  • 48. Data: 2003-06-27 13:45:58
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    > Zresztą jeśli ktoś zaproponowałby mi rozmowę przez GG nie zawracałabym
    sobie
    > nim głowy i szukała gdzie indziej szczęścia.

    Sorki wczesniejszego mi wyslalo sie w pol slowa:)

    Wydaje mi sie ze problem nie lezy w tym ze rozmowa byla przez GG. Czasem
    jesli praca jest via net to tylko ostatni etap rozmow powinien sie odbywac
    osobiscie. Wczesniejsze tak jak bedzie przebiegala praca.
    Nie chodzi tez tu o to czy Iza byla przygotowana ale o to jak ten gbur sie
    zachowal i to kiedy. Specyficzny zwrot nastapil w momencie jak wyczul ze
    artykulow za darmo nie dostanie.
    Alicja

  • 49. Data: 2003-06-27 14:49:28
    Temat: Re:
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Iza <RedXIII@[wytnij-caly-nawias]tlen.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    >
    > T0 nie byIa rozm0wa prywatna.

    Mówiąc szczerze, to mam wątpliwości.

    Ale generalnie uważam, że chamstwo i głupotę (a taka jest moja ocena twojego
    rozmówcy) trzeba piętnować.

    Chamstwo jest tutaj:

    E-GSM (19:10)
    przepraszam bardzo czy stara sie Pani o prace? Czy ja Pani oferuje
    napisnaie
    artykulow za pieniazki?
    E-GSM (19:10)
    chce zobaczyc jak Pani pisze

    i tutaj

    Nie znam Pani, nie ma Pani doswiadczenia telekomunikacyjnego
    (przynajmniej
    wystarczajacego) zatem nie bede oceniac Pani txt sprzed jakiegos
    czasu

    (przecież wyraźnie masz takie doświadczenie pracując w Skan-Tech - wmawianie
    w żywe oczy jest dla mnie chamstwem).

    zaś głupota wyraźnie tutaj:

    E-GSM (18:54)
    wie pani dostaje okolo 50-60 majli dziennie
    E-GSM (18:55)
    a z tego 85% zgloszen do pracy zatem ciezko bedzie...

    Nie rozumiem, po co ktoś daje ogłoszenie o pracę i potem nie czyta CV, bo
    przyszło jest ich za dużo (jak wiadomo, zupa też może byc za słona). Według
    mnie to prościej przejrzeć CV (dla wprawnego kilka minut) niż wisieć godzinę
    na GG.

    Podsumowywując: ewidentna głupota.

  • 50. Data: 2003-06-27 14:55:13
    Od: Marcin Papka <p...@i...pl>

    Dariusz Jaworski wrote:

    > http://www.e-gsm.pl/s1.php3?id=onas
    >
    > Rozmowa kwalifikacyjna przez Gadu-Gadu zakrawa na żart. Publikowanie
    > prywatnej rozmowy tu również nie za dobrze świadczy o szukającej
    > pracy.

    Jak sam Paweł dalej w wątku pisze nie była to rozmowa prywatna
    lecz 'rozpoznawcza'. Szczęściem Izy było to, że nie zmarnowała
    zbyt dużo swojego czasu na osobiste spotkanie z Pawłem.
    A co do publikacji to chyba nie byłoby nic do zarzucenia gdyby
    cytowała z pamięci żenującą rozmowę w siedzibie firmy, więc o
    co Ci chodzi?

    --
    papkers

    Nie da się uciec przed swoim przeznaczeniem,
    szczególnie jeśli się nie ucieka.