PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płtanik II - wersja próbna

  • 1. Data: 2003-06-26 17:58:27
    Temat: Płtanik II - wersja próbna
    Od: "Marcin Borowiec" <m...@p...fm>

    Witam,
    ZUS ma w najblizszym czasie wypuscic program Płatnik II łączący w sobie
    cechy programu Płanika i Płatnika Teletransmisja. Potrzebuje jakiejs wersj
    beta lub probnej tego programu, wiem ze taka wersja dysponuje czesc firm ..
    czy ktos moze mi pomóc w tej sprawie
    Pozdrawiam wszystkich grupowiczów
    dzioback
    m...@p...fm

  • 2. Data: 2003-06-26 18:11:57
    Temat: Re: Płtanik II - wersja próbna
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 26 Jun 2003 19:58:27 +0200, "Marcin Borowiec"
    <m...@p...fm> wrote:

    >ZUS ma w najblizszym czasie wypuscic program Płatnik II łączący w sobie
    >cechy programu Płanika i Płatnika Teletransmisja.
    Platnik II jest od dawna a P.Teletransmisja od dawna juz nie jest :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2003-06-26 19:35:58
    Od: "Marcin Borowiec" <m...@p...fm>

    Sorki, ale albo nie zrozumiales o co chodzi albo nie wiesz o co chodzi.
    Platnik jak najbardziej jest, Platnika II ( dokladnie napisalem jakie cechy
    mam miec - nie ma) a Teletransmisja kroluje
    Polecam strony zus, tam jest dokladnie powiedziane co jest a czego nie ma.
    Ale mnie interesuje co bedzie
    Pozdrawiam
    dzioback
    m...@p...fm

  • 4. Data: 2003-06-26 22:15:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 26 Jun 2003 21:35:58 +0200, "Marcin Borowiec"
    <m...@p...fm> wrote:

    >Sorki, ale albo nie zrozumiales o co chodzi albo nie wiesz o co chodzi.
    >Platnik jak najbardziej jest, Platnika II ( dokladnie napisalem jakie cechy
    >mam miec - nie ma) a Teletransmisja kroluje
    Platnik ktory jest obecnie to wlasnie Platnik II
    Platnik Teletransmisja nie jest obecnie uzywany.
    Zostal zastapiony dosc dawno przez Platnik Przekaz Elektroniczny.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 5. Data: 2003-06-27 17:40:50
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Platnik ktory jest obecnie to wlasnie Platnik II
    > Platnik Teletransmisja nie jest obecnie uzywany.
    > Zostal zastapiony dosc dawno przez Platnik Przekaz Elektroniczny.

    NIE, Platnik II beta byl juz udostepniony 2 lata temu, mialem nawet okazje
    go miec

    Jean

  • 6. Data: 2003-07-01 06:13:46
    Od: "dziadzio" <o...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Borowiec" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam miec - nie ma) a Teletransmisja kroluje
    > Polecam strony zus, tam jest dokladnie powiedziane co jest a czego nie ma.

    Panowie pytanie jest proste czy ktoś ma dostęp do nowego płatnika.
    Ja też bym chętnie pooglądał ten nowy program.

    Dziadzio

  • 7. Data: 2003-07-02 20:10:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 27 Jun 2003 19:40:50 +0200, "Jean" <j...@w...pl> wrote:

    >NIE, Platnik II beta byl juz udostepniony 2 lata temu, mialem nawet okazje
    >go miec
    No przeciez napisalem ze ten ktory jest obecnie (w domysle: od dawna)
    to wlasnie P II.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 8. Data: 2003-07-03 14:54:20
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > No przeciez napisalem ze ten ktory jest obecnie (w domysle: od dawna)
    > to wlasnie P II.

    platnik II beta ktory mialem mial zupelnie inny wyglad niz obecna aopliakcja

    Jean

  • 9. Data: 2003-07-03 18:37:35
    Od: "Marcin Borowiec" <m...@p...fm>

    Witam,
    Musze zakonczyc ta dyskusje .. staje sie bezprzedmiotowa,

    Po pierwsze, faktycznie popelnilem blad poslugujac sie nazwa Platnik
    Teletransmisja
    Aktualna nazwa tego programu to Platnik Przekaz Elektroniczny! Wow!
    Szkoda ze exe nadal nosi znaczaca nazwe PpTT - rozwinac skrót?
    To tyle na temat zmian w programie Prokomu. Zmienili nazwe i koniec. Nie
    bylo tu jakiejs powaznej zmiany
    w oprogramowaniu. Nic niczego nie zastapilo ;-)

    A teraz do WAM`a
    Przeciez w miare scisle wskazalem jakie cechy wg. mojej wiedzy powinien miec
    program o ktory mi chodzi
    ( czyli powinien laczyc Platnika i Platnika Przekaz Elektroniczny) Prawda ze
    tak napisalem?
    Wszystko inne nie jest dla mnie Programem PLATNIK II.
    Co waznejsze, moje wiadomosci potwierdzily sie .. taki program jest
    przygotowywany i wejdzie dosc szybko, o czym moze swiadczyc niekonserwowanie
    juz zwyklego Platnika (zainteresowani wiedza ze program coraz mnej przystaje
    do przepisow)
    Faktem jest rowniez ze wersja beta Platnika II ktora byla jakies 2 lata temu
    nie ma za wiele wspolnego z tym co jest dzisiaj
    testowane.

    Tak wiec, szanowny WAM`ie czasami warto przyznac sie do bledu.
    Platnika II nie ma jeszcze wiec niczego nie zastapil
    A numerki i nazwy moga zmieniac do woli ;-))

    Aby rozwiac ciekawosc, niestety nie mam tej wersji testowej Platnika II. Nie
    udalo mi sie go zdobyc . ale nadal nie trace nadzieji

    Pozdrowka dla grupowiczow
    m...@p...fm

    Uzytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisal w wiadomosci

  • 10. Data: 2003-10-08 19:53:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 3 Jul 2003 20:37:35 +0200, "Marcin Borowiec"
    <m...@p...fm> wrote:

    >Tak wiec, szanowny WAM`ie czasami warto przyznac sie do bledu.
    >Platnika II nie ma jeszcze wiec niczego nie zastapil
    >A numerki i nazwy moga zmieniac do woli ;-))
    No i zmienili na Platnik 5 wiec "Twoj Platnik II" to "moj Platnik 5"
    :D

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl