PracaGrupypl.praca.dyskusje"Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG › Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    From: "Alicja" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Date: Fri, 27 Jun 2003 15:45:58 +0200

    > Zresztą jeśli ktoś zaproponowałby mi rozmowę przez GG nie zawracałabym
    sobie
    > nim głowy i szukała gdzie indziej szczęścia.

    Sorki wczesniejszego mi wyslalo sie w pol slowa:)

    Wydaje mi sie ze problem nie lezy w tym ze rozmowa byla przez GG. Czasem
    jesli praca jest via net to tylko ostatni etap rozmow powinien sie odbywac
    osobiscie. Wczesniejsze tak jak bedzie przebiegala praca.
    Nie chodzi tez tu o to czy Iza byla przygotowana ale o to jak ten gbur sie
    zachowal i to kiedy. Specyficzny zwrot nastapil w momencie jak wyczul ze
    artykulow za darmo nie dostanie.
    Alicja