PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna - proszę o podpowiedzi

  • 21. Data: 2005-06-11 14:20:36
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna - koniec dyskusji??
    Od: "biedronka" <b...@i...pl>

    > Żartujesz sobie, prawda???

    Tylko troszeczkę :-) Ale widzę skutecznie, spójrz jak szybko odpowiedziałaś,
    Dziękuję

    Biedronka

  • 22. Data: 2005-06-11 14:22:59
    Od: Lia <L...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-11 16:20:36 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *biedronka* skreślił te oto słowa:

    > Tylko troszeczkę :-) Ale widzę skutecznie, spójrz jak szybko odpowiedziałaś,

    Nie miałam sumienia przetrzymywac Cię do jutra - musiałabyś znowu posłac
    kilka postów nawołujących o odzew :)

    > Dziękuję

    Nie ma za co :)
    A przy okazji:
    http://evil.pl/pip/

    --
    Lia

  • 23. Data: 2005-06-11 14:44:47
    Od: "biedronka" <b...@i...pl>

    > Nie ma za co :)
    > A przy okazji:
    > http://evil.pl/pip/

    Jakie według Ciebie popełniam faux paa?? Czy link tak na zaś mi wysłałaś?

    B.

  • 24. Data: 2005-06-11 14:49:39
    Od: Lia <L...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-11 16:44:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *biedronka* skreślił te oto słowa:

    > Jakie według Ciebie popełniam faux paa?? Czy link tak na zaś mi wysłałaś?

    http://evil.pl/pip/ustaw.html
    Konkretnie o to chodzi.

    FUT warning

    --