PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna - proszę o podpowiedzi

  • 1. Data: 2005-06-10 15:26:21
    Temat: Rozmowa kwalifikacyjna - proszę o podpowiedzi
    Od: "biedronka" <b...@i...pl>

    Jakie mogą paść pytania na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko referenta
    w Kuratorium Oświaty?? Jak powinnam się na nią przygotować? Błagam
    podpowiedzcie, przyczynicie się do zmniejszenia bezrobocia wśród
    absolwentów.

    z góry dziękuję i pozdrawiam

    Biedronka

  • 2. Data: 2005-06-10 16:00:49
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna - proszę o podpowiedzi
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > w Kuratorium O?wiaty?? Jak powinnam się na ni? przygotować? Błagam
    > podpowiedzcie, przyczynicie się do zmniejszenia bezrobocia w?ród
    > absolwentów.

    Ale bedziesz pracowac za moje podatki :D To mi nie pasuje :D

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-06-10 16:29:48
    Od: "biedronka" <b...@i...pl>

    > Ale bedziesz pracowac za moje podatki :D To mi nie pasuje :D

    Chcesz powiedzieć, ze będę darmozjadem?? Jeżeli dostanę tę czy inną pracę
    też będę płacić podatki.
    Poza tym co to za myślenie "Płacę podatki to wymagam" albo "Za moje
    podatki?" Chciałam przypomnieć, ze jako obywatel RP masz obowiązek płacenia
    podatków (Art. 84. Konstytucji RP)
    Czy osobie chorej, która leży w szpitalu też wypomnisz : "Hej leżysz tu na
    mój koszt, bo ja płacę podatki"

    I żeby ta dyskusja nie zeszła na inne tory przypominam o mojej prośbie
    odnośnie pytań na rozmowę kwalifikacyjną.

    Biedronka

  • 4. Data: 2005-06-10 16:41:49
    Od: "Łukasz Prokulski" <l...@n...poczta.onet.pl>

    biedronka <b...@i...pl> popełnił(a) co następuje:
    > Jakie mogą paść pytania na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko
    > referenta w Kuratorium Oświaty??

    Hmm.. nie chcę tutaj pisać nic zniechęcającego, ale coś mi się widzi, że
    tego typu stanowiska w tego typu instytucjach to są raczej obstawione przez
    rodziny czy znajomych... Takie mam wrażenie po tym co mówią znajomi
    pracujący w takich placówkach :/

    W każdym razie - życzę powodzenia (sam czekając na wynik dzisiejszego
    drugiego etapu...), niestety nie mam pojęcia jak Ci pomóc.

    lemur

    --
    lukasz [at] prokulski [dot] net foobar |>
    http://www.prokulski.net Jamiroquai

  • 5. Data: 2005-06-10 16:49:34
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > podatki?" Chciałam przypomnieć, ze jako obywatel RP masz obowi?zek płacenia
    > podatków (Art. 84. Konstytucji RP)

    Chyba sie z Tobą ozenie ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-06-10 17:01:44
    Od: "biedronka" <b...@i...pl>

    > Chyba sie z Tobą ozenie ;-)

    Skąpy Romantyk - nie masz kwalifikacji na mojego męża :P

    Biedronka

  • 7. Data: 2005-06-10 17:06:32
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Sk?py Romantyk - nie masz kwalifikacji na mojego męża :P

    Mam za to inne ... duze zalety :D

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2005-06-10 17:10:02
    Od: Wild <w...@p...fm>

    biedronka napisał(a):
    > Jakie mogą paść pytania na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko referenta
    > w Kuratorium Oświaty??

    Oooo kolejny referent potrzebny......
    A kto to taki ten referent ?? Tzn. co on w rzeczywistości robi bo jestem
    ciekaw z powodu dużego zapotrzebowania w/w do różnych działów typowo
    państwowych firm (oferty pracy z USC).
    Co do podatków który to temat poruszył KrzysiekPP to ja nie mam takich
    zastrzeżeń, bo równie dobrze może to być ta część "tortu" którą
    wypracowali Twoi rodzice ;)
    Boję się tych referentów z powodu wydłużenia drogi obiegu dokumentów w
    tych czy innych placówkach spowodowanych jeszcze jedną dodatkową osobą
    która MUSI (bo jak nie to nie wiem co...) sobie dokument podbić swoją
    pieczątką.
    No chyba że referenci to tak jak praktykanci którzy służą głównie do
    przenoszenia segregatorów ("Segregator Movers") lub tłumaczenia z obcego
    na nasze oraz wypełniania pól w excelu. W sumie w tych państwowych
    firmach to tacy ludzie są potrzebni gdy Pani Hania lat 48 poszła na kawę
    i papierosa, czy też z powodu że jeszcze jej się myli klawisz Enter z Esc.

    Pozdrawiam i życzę powodzenie (tak czy inaczej)

    Wild

  • 9. Data: 2005-06-10 17:42:40
    Od: "kor_nick" <c...@c...pl :P>

    > Mam za to inne ... duze zalety :D

    rotfl :)
    Krzysiu, pewnys siebie :)

    kor_nick

  • 10. Data: 2005-06-10 19:32:50
    Od: "biedronka" <b...@i...pl>

    Użytkownik "biedronka" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie mogą paść pytania na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko
    referenta
    > w Kuratorium Oświaty?? >

    Ludziska błagam wróćcie do tematu

    Biedronka