PracaGrupypl.praca.dyskusje › chemik i praca w laboratorium

  • 1. Data: 2005-06-10 11:53:41
    Temat: chemik i praca w laboratorium
    Od: "Agnieszka" <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy jest tutaj moze jakis chemik, ktoremu udalo sie znalezc w prace w
    laboratorium (slask)? Ja juz nie wiem co robic? Studia skonczylam z
    wyroznieniem i pracuje tylko dorywczo i to nie w laboratorium. Nie chodzi mi
    nawet o wysokie zarobki tylko o to zeby robic to co kocham ale powoli trace
    nadzieje. Moze ktos ma jakis pomysl?

    Pozdrawiam :((((

    Aga

  • 2. Data: 2005-06-10 14:11:08
    Temat: Re: chemik i praca w laboratorium
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mi
    > nawet o wysokie zarobki tylko o to zeby robic to co kocham ale powoli

    Roca w gliwickiej strefie ekonomicznej. Poch w Gliwicach.

  • 3. Data: 2005-06-10 16:00:00
    Od: "Agnieszka" <r...@p...onet.pl>

    > Roca w gliwickiej strefie ekonomicznej. Poch w Gliwicach.

    Nie chodzi mi o podanie firm bo cala baze firm zrobilam, wylalam dokumenty,
    jezdzilam, dzwonilam i nic z tego.
    Czy bez znajomosci naprawde nie ma teraz szans? Bardzo nie chce sie
    przebranzowic, poniewaz szkoda mi tych studiow, wiedzy i robienia tego co
    lubie:((((((

    Pozdrawiam

    Aga

  • 4. Data: 2005-06-10 16:44:51
    Od: "Łukasz Prokulski" <l...@n...poczta.onet.pl>

    Agnieszka <r...@p...onet.pl> popełnił(a) co następuje:
    > Czy jest tutaj moze jakis chemik, ktoremu udalo sie znalezc w prace w
    > laboratorium (slask)? Ja juz nie wiem co robic? (...) Moze ktos ma jakis
    pomysl?

    Doktorat? W dziedzinach "naukowych" (chemia, fizyka, biologia) doktor to
    powoli tytuł "zawodowy"... Zresztą - ostatnio pewien profesor, z którym
    miałem zajęcia na fizyce powiedział w takiej dość luźnej i niczemu nie
    służącej rozmowie, że dla fizyków właściwie nie ma pracy, a "na zachodzie"
    wcale nie wygląda to lepiej. Niestety. Chemicy jednak mają większe
    możliwości (imho).

    lemur

    --
    lukasz [at] prokulski [dot] net foobar |>
    http://www.prokulski.net Jamiroquai

  • 5. Data: 2005-06-10 16:53:57
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

> [...]
    > laboratorium (slask)? Ja juz nie wiem co robic? Studia skonczylam z
    > wyroznieniem i pracuje tylko dorywczo i to nie w laboratorium. Nie chodzi
    załóż DG
    zdrowaśki

  • 6. Data: 2005-06-10 21:26:17
    Od: "Pawlo" <p...@g...pl>

    Ja troche nie na temat bo pracuje na mazowszu (ale nie w Warszawie) w firmie
    produkującej środki czystości, właśnie w laboratorium.
    Też bardzo chciałem po studiach pracować w laboratorium. To było wręcz moim
    marzeniem.
    Ale wiedz, że już nie jest. Praca w laboratorium na uczelni i w firmie to
    nie jest to samo. Na uczelni jest ciekawiej:)
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2005-06-11 08:48:08
    Temat: Trudna sprawa - chemik i praca w laboratorium
    Od: "Mik" <m...@p...onet.pl>

    Droga Ago!

    Ja tez jestem po chemii i miałem podobne narzenia po studiach.
    Lecz w regienie gdzie mieszkam zupełnie nic nie ma w dziedzinie chemii
    więc się przekwalifikowałem. Jest nieco łatwiej o pracę w nowej dziedzinie
    ale konkurencja spora więc moge powiedzieć, że zmarnowałem 5 lat studiów,
    niestety.

    Więc albo uzyjesz znajomości albo
    jesli mas zjeszcze nieco egergii to rozglądaj się
    po załej polsce, włącz do listy firmy farmaceutyczne, kosmetyczne etc.
    Także jesli bardzo zalezy ci na pracy jako chemik
    startuj do firm za granicą ... kto szuka podobno znajduje!

    To prawda, że praca w laboratorium przemysłowym jest głupia i nudna
    jak to pnapisał jeden przedmówca - robisz zwykle przez 25 lat kilka
    powtarzających się analiz, czesto na nienajlepszym sprzęcie
    i trzeba oszczędzac odczynniki i płyn do mycia szkła :)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-06-11 19:20:57
    Temat: Re: Trudna sprawa - chemik i praca w laboratorium
    Od: "Agnieszka" <r...@p...onet.pl>

    Powiem Ci ze ja tez czuje ze zmarnowalam 5 lat życia. Studia przewalone, a
    pozniej o ile oczywiscie masz szczecie idziesz do obskurnego laboratorium za
    617zł.
    Jezeli chodzi o wyjazd za granice to w moim przypadku odpada - mam tu meza
    (ktory ma super prace) i mieszkanie, wiec zostaje na slasku i musze sobie
    jakos poradzic.
    Nie wyobrazam sobie jednak bycia kura domowa, przerazajaca perspektywa dla
    mnie.
    Konczac studia nie zdawalam sobie sprawy jak ciezka jest sytuacja na rynku
    pracu.
    Chyba przesadzalam ze staraniem sie na studiach, kuciem na kolokwia i
    starannoscia na laborkach, poniewaz nigdzy tego nie wykorzystam.

    :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
    ((

    Aga z okolic Katowic

  • 9. Data: 2005-06-11 20:54:40
    Od: "Pawlo" <p...@g...pl>

    Nie załamuj sie tak szybko. Jak bedziesz szukac to znajdziesz na pewno.
    Ja tez juz nie wieżyłem ze uda mi sie znalesc prace w laboratorium i
    musiałem zadowolic sie pracą przedstawiciela handlowego (tez branza
    chemiczna), ale nie poddałem sie i cały czas wysyłałem cv do firm i
    instytutów. Nawet chcieli mnie przyjąc do jednego instytutu ale tam marnie
    płacą.
    No ale w końcu sie udało i tobie tez sie uda tylko jedna rada ale pewnie ją
    znasz. Nie czekaj na ogłoszenie o prace tylko ślij oferty wszedzie tam gdzie
    uwazasz ze jest laboratorium.
    Powodzenia
    Paweł

  • 10. Data: 2005-06-11 21:04:36
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Sat, 11 Jun 2005 22:54:40 +0200, Pawlo <p...@g...pl> napisał:

    > Nie załamuj sie tak szybko. Jak bedziesz szukac to znajdziesz na pewno.
    > Ja tez juz nie wieżyłem ze uda mi sie znalesc prace w laboratorium

    Aha, stódia skączyłeś i nalerzysz do inteligęcji?

    BP. PPNMSP.

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"