PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w jezykach obcych › Re: Rekrutacja w jezykach obcych
    From: "Efendi" <f...@r...di>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rekrutacja w jezykach obcych
    Date: Thu, 18 Aug 2005 08:55:10 +0200

    Użytkownik "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> napisał :

    > Ech... zawsze, kiedy w ogloszeniu jest wymog znajomosci jezyka obcego,
    > trzeba byc przygotowanym na rozmowe w tym jezyku. Przypuszczam, ze z
    > zaskoczenia, w sytuacji stresowej i przy niewyraznym mowieniu
    telefonicznego
    > rozmowcy po prostu umiejetnosci Ci troche siadly i wypadles gorzej, niz
    bys
    > mogl wypasc przygotowany. Ale zamiast poszukiwac haka prawnego, to tu
    akurat
    > wystarczy wyciagnac wniosek, ze trzeba sie przygotowywac.

    Dziękuję Immono za odrobinę zrozumienia, czego inni dyskutanci raczej nie
    wykazują. Tak, byłem zaskoczony, pierwszy raz miałem rozmowę rekrutacyjną
    przez ocean. Po drugie byłem zestresowany i zmęczony. 8 godzin w podróży i
    na głodniaka, widok zrujnowanej Polski, a tu nagle firma jak z marzenia,
    produkcja 24 godziny na dobę - 4 zmianowa, biuro konstrukcyjne dla setki
    osób. Widok jak z PRL-u (brama, strażnicy i do pracy wali 2-ga zmiana),
    tylko, że firma amerykańska. Rozmawianie przez telefon głośnomówiący w
    pomieszczeniu ze złą akustyką jest trudne. Ale mniejsza z tym. Rozsierdziło
    mnie podanie powodów odmowy, min, że zażądałem za wysokiego wynagrodzenia.